(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EĞRETİ YAŞAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EĞRETİ YAŞAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"eğreti yaşam " ha! Ne zor bazen "yaşam " denen süreçle başa çıkmak! Alıp göklere de çıkarıyor, yerlere de çalıyor. Şair yakalamış kolundan yaşamı atmıl dizelerin içine... Biraz da o uğraşsın amlatımın derinliğinde. Teşekkür ederim saygılar.
Anlatmak istediğini,bu kadar kısa ve net ifade etmek aslında hem beceri hem de güçlü bir özgüven göstergesi bana göre.
Sözü uzatmalar,süslemeler,dolandırmalar bu şaire göre değil. Duru sevgi adına layık şiirler bunlar. Az ve öz konuşmak kadar etkileyici. Çok beğendim canım kardeşim. Yüreğine sağlık.
Canım mübişim bilirsin hayat sinmez içime zaman zaman ama yinede yaşam güzel hamdolsun hayatın her gününe Çok öpüyorum o anam gibi ablam gibi tarafsızbakamayan gözlerine sağlık Yüreğine sağlık
Eğreti durdun üstümde yaşam Ya yakan sıktı Ya kolun uzun geldi Ya gövde bol Kayboldum içinde
Vesselam eğreti durdun bende yaşam Sinmedin içime zaman zaman
Gül g.
Şöyle yahut böyle alın yazısını yaşamaya mecburuz, sabır ederek bütün zorlukları aşmak, insanlık görevimiz olsa gerek hayata küsmek yok umutları yitirmek yok, duygu dolu dizelerinizi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Vesselam eğreti durdun bende yaşam Sinmedin içime zaman zaman... Canım kardeşim bu iki dize nasıl güzel... anlatamam...Bayıldım...harika bir şiir yüreğine sağlık...
Kıssadan hisse gibi dizeler. Ne çok özetlemiş şair dostumuz? Yaşam bu belki de. Hani bir düşünüre sormuşlar yaşamdan ne anladınız O da yanıt vermiş '' BİR KAPIDAN GİRDİM DİĞERİNDEN ÇIKTIM'' İşte bu kadar
Etrafı duygular sarmakta. Tutkunun verdiği hazla beğendim.
.................................. Saygı ve Selamlar...