(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL KOKUSU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL KOKUSU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aminsiz dua çok nadir bulunacak bir buluş ...herkesin bildiği ama senin gibi doğru zamanda kullamadıkları...bu da senin dizelerini özel kılıyor...Tıpkı Kara sevda gibi...Asla doğru zamanda gelmez...özeldir ama imkansızlığı onu aminsiz dua yapar...Biz şiir aşkından güzel ifadeleri bulamıyoruz.Ama gerçek aşıklar şiirde ve duyguda senin gibi öze iniyor...süpersin...şiire devam...sakın bırakma...seni bulurum biliyorsun...
ayşekant tarafından 3/15/2014 8:18:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ayşem kara sevda az bulunur diyorsun ama bence artık dinazor gibi kara sevdada mutasyona uğradı yok öyle bir duygu sadece benim gibi salaklar sadece umut eder ama yok yok öyle değil öyle öyleye yakın duygular bile bitmiş.sağlık olsun
Birisi size bir gül verirse ondan mutlaka bir koku kalır'' diyor bir ÇİN atasözü. Kalmıyorsa zaten orda ne sevgiden, ne dostluktan ne aşktan bahsedilemez. Mesaj güzeldi . Şiir güzeldi. AMA ÖZELLİKLE AMİNSİZ BİR DUASINA takıldım ve düşünüp kaldım .Bu söylemi çalsam mı acaba :)
dostyeli tarafından 9/14/2013 11:11:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sizin gibi değerlibir kalem benim gibi bir şiirçaylağının dizesini beğenmiş ne mutlu bana sizin yüreğinizden dökeceğiniz dizeleri okumak için sabırsızlanıyorum değerli yorumunuz için teşekkür ederim
On gün sonra deftere gelince sayfana bakmadan gidemedim canım kardeşim. İyi ki de bakmışım. Şiirin hikayesini yeni okudum. O da şiir tadında olmuş. Çok katılıyorum yazdıklarına. Hele duygulara sitem olmaz fikri çok haklı.Çünki duygularımıza kendimiz bile kumanda edemiyoruz...
Yorumuma yazdığın cevapları da okumadım sanma:))
Minik bir sohbet gibi oldu benim için. Çok teşekkürler canım.
şiiri soylu bir sanat olarak kabul eden bu şairlerde düşsel(hayali) ve bireysel yön ağır basar.içsel ve bireyci bir yaklaşımla evrensel insan tecrübesini dile getirirler.
saf şiir anlayışında estetik tavır ön plandadır.bu anlayıştaki şairler didaktik bilgiden uzak durup;bir şey öğretmeyi değil,musikiyle ya da musikinin çağrıştırdığı,uyandırdığı imgelerle insanın estetik duyarlılığını doyurmayı amaç edinirler. Sizi bu açıdan kutluyorum
Aslında sitem değil mübişim bir platonik duygunun şiiri. Aysel gürel gibi aşka aşığım bilirsin kişiler sembolik olur benim için önemli olan aşkı hissetmektir kalp nasır tutmasın.daima çarpsın
Cevbım geciktiği için özür dilerim karamsarlık demişsiniz ama değil açıklama yazdım yanlış anlaşılmalarım için çünki bu şiirde sitem yok karamsarlık yok rica ediyorum açıklamama bakarsanız sanırım azıcık cevaplamış olurum bunu.yorumunuz için teşekkür ederim
ayşekant tarafından 3/15/2014 8:18:11 PM zamanında düzenlenmiştir.