(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Affet Allahım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Affet Allahım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o yüce allahtırki yanan yüreklere su serper. o yüce allahtırki gönüllere güzellik eker. o yüce allahtırki candan yakarışı af eder. ne olursan ol. ne yaparsan yap. görmüş isen yanlışını. bulmuş isen hak yolunu. mahrum bırakmaz hak kulunu. duaların dualarımdır. allah bağışlayandır. dilerim senide bağışlar. cahillikte yapılan yanlışlar. af edileceğini umuyor ve diliyor. allah kalbince versin. saygılarımla.
Şiiriniz içli bir söyleyişin sesi, sözü ve soluğudur.. Rabbe dua dua yalvarmanın kalbin bam teline dokunmanın terennümüdür bu.. Yolda kalmanın, nefse ve şeytana uymanın ızdırabını tatmış, kederli acısını duymuş olanlara bir daha ümitle hamle yapmak adına güzel bir çağrıdır bu. Zira dünyanın hiçbir metaı, hiçbir lezzeti bizi hak yolunu, dosdoğru istikameti terketmeye, Resuller Resulünden ayrı düşmeye, Kur'an ikliminden kopmaya değmeyecek kadar basit ve değersizdir.
Üzerinde biraz daha çaloşmış olsa idiniz, mısralarınız belki biraz daha vurucu ve estetik yüklü olabilirdi. Belki diğer sefere daha güçlü mısralar ve dizelerle, ruhumuza ve kalbimize inşirah verecek şiirlerle bizlere tatlı bir su kaynağı gibi billürlar sunarsınız.. En yakın zamanda bekliyorum. Selam ve sevgilerle...
Şiirin 3 kıta sı görünüyor, ama altta küçük resimde 4 kıta olduğunu gördüm. Resmi bilgisayara kaydedince okudum 4. kıtayı. Şiir güzeldi. Yüreğine sağlık...Allah(c.c.) Kabul etsin.
rahmandır o rahimdir o varlık sebebimizdir o , onsuz olmak , onsuz düşünmek ne mümkün , varsada o varlığımızda o , bizi günahlarımızla baş başa bırakırsa hepten biteriz ..ama o bırakmaz..yüreğine sağlık olsun kalbin nurla dolsun ..hep varol ..kardeşim
o yüce allahtırki gönüllere güzellik eker.
o yüce allahtırki candan yakarışı af eder.
ne olursan ol.
ne yaparsan yap.
görmüş isen yanlışını.
bulmuş isen hak yolunu.
mahrum bırakmaz hak kulunu.
duaların dualarımdır.
allah bağışlayandır.
dilerim senide bağışlar.
cahillikte yapılan yanlışlar.
af edileceğini umuyor ve diliyor.
allah kalbince versin.
saygılarımla.