küstüm gidiyorum dünya gözlerim nemli ellerim yumru yumru üzerimde sobeleme hakkın bile yok...
"çocuklar uyurken sessiz olunur, ölürken değil" !!! [erkan can]
döndükçe sekiyor dünya değişen bir şey yok ! fonda hep aynı şarkı...
geleceğimizdi hani vatanı, bayrağı teslim edeceğimiz emanetçilerimiz di hani zürriyetimiz hani masumiyetin simgesi hani bir avuç mutluluğumuzdu c e n n e t’ in koyundan gelen tüm çocuklar...
sizler... siyaset misyonunu üstlenip dünya’yı kaosa sürükleyenler nasılsa birbirinizin bacağını dişlemeyen on numara çıkarcı ve yalakacılar sizler yatacak yeriniz bile yokken Allah katına hangi yüzle gidip af dileyeceksiniz...
ötesi yok !!! utanmalı insanlık utanmalı ’silah’ ın, ’gaz’ ın mucidi gelecek temin etmeden üzerlerindeki mavi atlasa gül fidanlı oyun bahçelerini tâlân ettiniz kan gölüne çevirdiniz etrafı şu orta doğu denen yerde ne zaman bitecek bu vahşet çoğunun bahtı kapalı kiminin gözünde korku kimi yarı baygın, ağzında oksijen dolu su serpili yüzleriyle kimi çoktan teslim etmişti gördüğümde ebediyete ruhu fazla değil daha geçen hafta ıslak bir avluda çırpınarak sırt üstü can verdi kuzucuklar...
........
hatırımda dün gibi 70’li yıllar Ankara’nın göbeğinde mermiler sıkılırdı rastgele şehirde amansız bir bekleyiş köşe başları parselliydi tümden insanların ödü patlardı evlerde ışıklar kayardı göz aralığımdan açarken rüzgarın uğultusu kapıyı korkudan nabzı fırlar, ibresi oynardı yüreklerin aylardan Ağustos mevsimlerde yine bir hararet vardı buz gibi terler akardı sırtımdan kardeşi kardeşe kırdırtırken âlem yorganı çekerdim başıma havası boğucu odada seken kurşun sekteye uğratırdı doğurganlığı biter vahşice rahmi oyulurdu anamın yeryüzü hepimize yeter tanrı ıslâh etsin hangi ana doğurdu sizi kim icat etti kötülüğü diye sürekli hıçkırarak ağlardı...
ufuk kararmış kırmızı iken her yer kim inandırır artık beni yüreğime kim su serper hani dostluk ve barış adı altında atılan nutuklar hani bahsettiğiniz müslümanlık, nerde sevecenlik, hangi dini kitapta yazar özür dilerim pardon sorry, excuse me spiacente entschuldigung buraların yabancısıyım hançer saplanırken sırtıma bilemedim hangi c e n n e t anaların ayağı altında...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Döndükçe Seken Dünya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Döndükçe Seken Dünya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ötesi yok !!! utanmalı insanlık utanmalı ’silah’ ın, ’gaz’ ın mucidi gelecek temin etmeden üzerlerindeki mavi atlası alıp gül fidanı dikili oyun bahçelerini bozdunuz kan gölüne çevirdiniz etrafı şu orta doğu denen yerde ne zaman bitecek bu vahşet çoğunun bahtı kapalı kiminin gözünde korku kimi yarı baygın, ağzında oksijen maskesi su serpili yüzleriyle kimi çoktan teslim etmiş ruhunu fazla değil daha geçen hafta ıslak bir avluda çırpınarak sırt üstü yatıyorlardı...
Maalesef ki gözlerini bile kırpmıyorlar insanlık ölürken Para gelsin de nasıl ve nerden gelirse gelsin. Onlar için aslolan budur. Oyun bu yüzden büyük. Mesaj güzeldi
aylardan Ağustos mevsimlerde yine bir hararet vardı buz gibi terler akardı sırtımdan kardeşi kardeşe kırdırtırken âlem yorganı çekerdim başıma havası boğucu odada seken kurşun sekteye uğratırdı doğurganlığı biter vahşice rahmi oyulurdu anamın yeryüzü hepimize yeter tanrı ıslâh etsin hangi ana doğurdu sizi kim icat etti kötülüğü diye sürekli hıçkırarak ağlardı ufuk kararmış her yer kırmızı iken hangi c e n n e t anaların ayağı altındaydı...
kalemine yüreğine sağlık değerli Sevgi hnm kutlarım sevgiyle kal sağlıcakla