İçimde bir nehir akıyor Sularında kelimelerimin yüzdüğü İçimde Yahûdi bir ses Yangınlara haykırıyor Eteklerimden simurglar havalanıyor Tenimde sonbahar renkleri Hışırtısında saatlerin Ellerim boş, bomboş gülümsüyor
İçimde azılı berberiler Kanlı yüzleriyle boğuşuyor Tarih susuyor Çok ciltli kitaplar arasından çocuklar koşuyor Dört mevsim kapımın eşiğinden sertçe geçiyor hayat Biraz sarı Biraz beyaz Biraz yeşil getiriyor rüzgarlar Göğsüm aşkı emziriyor Aşk, aç ve hırçın bebek Koynumda büyüyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KURDEŞEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KURDEŞEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mana deryasında olanca harikalığı ile şiirin deryasında yüzmek bu olsa gerek... Haykırışlar, yanmalar yüreklerimize ses olan şiirin mısralarında gizli... Kutluyorum şiiri ve yüreği... Saygımla...
İçimde azılı berberiler Kanlı yüzleriyle boğuşuyor Tarih susuyor Çok ciltli kitaplar arasından çocuklar koşuyor Dört mevsim kapımın eşiğinden sertçe geçiyor hayat Biraz sarı Biraz beyaz Biraz yeşil getiriyor rüzgarlar Göğsüm aşkı emziriyor Aşk, aç ve hırçın bebek Koynumda büyüyor.
Ustaca anlatımdı severek okudum Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın ______________________________________________Saygılar
Tam bir Nurgül hanım şiiriydi.
Tebrik ve sevgilerimle....