(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bomba şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bomba şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne çok mana barındırıyor sözünüz; az ve öz demişsiniz ki ben böyle söylemlere hep imrenirim, ama pek beceremem... Dini, cinsi, milliyetini söylemeden zulme uğrayan bütün insanları anmak ve zulmü, yine ayırımssız, kınamak insanlığımız gereğidir ki, bu kısa anlatımda bunu gözlemledim... Teşekkürler duyarlı kaleminize.. Saygı ve selam ile...
Sapanla beceriksiz olan çocuk, fak kullanınca kınanırdı. Büyümüş de bomba atıyor, tınan yok (!) Evet çok garip ((((ne işdir bilmem ilerdikce oluyor bunlar işde o garip )))))); şimdi hep cinlik peşindeyiz Müslümanın ilk şartı inanmak ,,,inanıyorsun salak diyorlar ((((: işde bu dahada garip )))):
Merhaba sevgili hemşehrim. Bugün bir sosyal paylaşım sitesinde diyordu ki; ''Cennet'e girmek isteyenler, dünyayı Cehennem'e çeviriyor...''... İşin asıl düşündürücü yanı ne biliyor musun! O bombayı aktif hale getirirken belki Allah-u Ekber diyordur şerefsiz, ne acı ne acı... Bu arada eli sapanlıların veya fak kuranların namertliğini kınayanlar yine var ve işte onlar senin gibi bir kanayan yarayı hatırlatanlar. Ben bu paylaşımını ayakta alkışlıyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum. Var olsun duyarlı yüreğin...
İnsanlığın geldiği nokta: Herkes bildiğini okuyor, yaşananlar akla zarar. Herşeyin özeti, bu anlamlı dizeler. Kaleminizin farkı yine belli etti kendini. Var olun. Sevgiler...
Büyümüş de bomba atıyor, tınan yok (!)
23.08.2013 /Emine UYSAL
Anlamlı dizelerdi şairimizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.