(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rüstem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rüstem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah her kuluna aklı eşit vermemiş. Kimine 500 gram,kimine 10 gram. Hani bir hikâye vardır; Akılları bir kabda toplamışlar. Yanlışlık oldu herkes aklını alsın demişler. Kimse başkasının aklını beğenip almamış,kendi aklını almış. Güldürdü dizeleriniz değerli arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
Evlenmeden önce senin aklın neredeydi diye sorarlar insana:))) Sonuçta; her insanın bir zaafı var işte, öyle değil mi! Güzel bir paylaşımdı hemşehrim. Tebrik ederim.Gönül dolusu selamlar, sevgiler...
Gülümseten diğer yandan da düşündüren, hoş bir şiir okudum kaleminizden. Kaleminizden damlayan her kelimenin, yeri bir başka yüreğimde. Kaleminiz daim olsun, Emine Hanım. Sevgiyle kalın...
İn o teraziden
Tartılıp durma!
Umurumda değilsin
İster ayı gibi ol
İstersen tığ
Budalalık deniz olmuş
Akıl dersen sığ
Yüz kilo kendin geleceğine
On gram aklın gelse
Neyse…
18.08. 2013 /Emine UYSAL
müthiş çok şeyler anlatıyorda anlayan kim ??????saygılar selamlar