(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Köprü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Köprü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SAG OMZUM EL BİLEGİME KADAR İNCİNDİGİ İÇİN ON GÜN HAREKET ETTİRMEM YASAKLANDI YORUM YAZAMADIGIM İÇİN ÜZGÜNÜM , NİCE ŞİİRLERDE BULUŞMAK ÜMÜDİ İLE SELAMLARSAYGILAR
o kadar anlamlı ki ....çıkarken kapıyı hızlı çarpma ki dönersen açmaya yüzün olsun der gibiydi şair vesileyle balıklama deftere girdim:) Tebrikler sevgimle selamlar
Anlama ve taşıma meselesi tabii ki, bu da mesele aşk olunca sonradan kazanılan yetilerden olmuyor yazık ki; ondandır yıkması, kırması, tozu damana katması; ondandır kendinden başkasını görmemesi... "Sen seni bil sen sen..." der gibiydi şiir... Çok güzel ve çarpıcı bir anlatımdı, teşekkürler kaleminize... Selam ve saygı ile...
yıkacaksa o köprüden geçmemeli yıkılan gerçek aşk köprüyü yıkmadan sağlam tutmalı ki yıkılmasın hocam aşk sahteyse köprü yanlış yere kurulmuştur tebrikler yüreğinin sağlam sevda tutması dileğimle
asıl ben kaldım sınıfta Aynur hocam FİZİK KİMYA MATEMATİK DERS ÇALIŞACAĞIM YERE ŞİİR YAZIP OKUMAK DAHA GÜZEL GİBİME GELİYOR EDEBİYAT TAN 95 ALMAM DA SEVİNDİRİCİYDİ BENİM İÇİN EKİMDE SINAV VAAARRRRR
çünkü insan çabuk çabuk seviyor, çabuk çabuk bıkıyor ve sonra yeniden başlayıp eskiyi unutmak istiyor çabucak. Yani neslim, yenilenmeyi bile eskitti, hocam...
Evet, bütünlemeye kaldın çünkü duymak istediğim cevap bu değildi. Çabuk çabuk seven insan biraz dönek oluyor. Hem aşkına, hem de dostlarına tabiri caizse kazık atmayı seviyor ve sonra...
Bu şiir, aşk değil, dost kısmını anlatmaya çalışmış, anlatamamış demek ki :)
çünkü insan çabuk çabuk seviyor, çabuk çabuk bıkıyor ve sonra yeniden başlayıp eskiyi unutmak istiyor çabucak. Yani neslim, yenilenmeyi bile eskitti, hocam...
Vallahi Aynur'um, ne desem bilmiyorum ama dersine iyi çalışmamışsın :( Ufak bir hatırlatma; bu şiir aşk şiiri değil, aşık olup da ne oldum delilerinin etrafındakileri kırıp geçirmesidir.
gidişin dönüşü de var düşünmek gerek..
tebrikler bıraktım..