Yeni fotoğraflarını gördüm dün Yüzün yıllara inat, değişmemiş hiç… Bir elbise giymişsin, Eteği yerde Kolları kısa… Beyaz… Ve balkondasın Çok ama Çok güzelsin hala! Bir elin belinde, diğeri önde Mevsim yaz…
Dudaklarında yine O muzip, o alaycı gülümseme Gözlerin kısık Gamzen belirgin
Sol omzuna düşen, Saçların aynı Ve yine rüzgârlı
Bilirsin ‘Kızıla boyat’ derdim hep ‘Sana en çok, kızıl yaraşır’
Fotoğrafların diyor ki Yanılmamışım…
Sonra Kadınlığın, sana ne çok yakışacağını düşlüyorum Hanımlığını… Çocuklarıma analığını…
Ağulu bir isyan yayılıyor bedenime Söz geçiremiyorum beynime…
Sen ki Kadir!
Sen ki Muktedir!
Sen ki Ulu,
Ey! Büyük İlahi…
Bu, yüreğinden kovuluş neden? Kulluğundan mı silersin, bu günahsız kulu?
Ulu, ey! Zavallı kalemim, ulu… Haykırışlar taşıyamaz Ona can veren, Dil, dudak ve soluğu…
Uyu, ey! Ruhum, sen de uyu… ‘Aşk’ denilen şey; Kör bir kuyu…
***
Ve… Bir bulut kümesi çörekleniyor gözlerimin önüne Kalbim, demir mengeneler arasında sıkışıyor Ruhumu bedenimden sıyırıyor çelik parmaklar Gözbebeklerim ağrıyor… Fotoğrafların buğulu… Bakamıyorum daha fazla…
Sonra… Sonra, kızım geliyor aklıma Aşk’ım… Özüm… İki gözüm… Ardından karım! Saadet’im… Canım… Son limanım… Huzuru gözlerinde bulduğum mabedim… Ezelim ve ebedim…
Yazamayacağım daha fazla… Gözlerim acıyor Sayfalar ıslak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Garâm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Garâm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok nadir şiire muhteşem dedim ustam...tek kelime muhteşemdi.kutlarken selamlar bıraktım..ema
derken gidemedim sayfadan. nedeni mi?..illet olduğum şu eleştiriler.iki böcük alındımı şair ustası sanılmalar..arkadaşlar bir eleştiri yapılacaksa özelden yapılmalı..adabı budur.. ve şairler birbirlerini desteklemeli uygun olanda budur.şiir nedir allah aşkına yüreğin sesidir..illada kurallı ,hece olan şiirmidir şiir olan..şiir yürek sesidir..bir dönem de nazım hikmete düz yazı yazıyor denmişti...şimdilerde dünyanın ustası ünvanı ne garip değil mi...ve bazen bazı eleştirilere cahil cesareti diyorum....selamlarla.ema
KARDELEN''NİNİM tarafından 8/31/2013 12:05:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sonra… Sonra, kızım geliyor aklıma Aşk’ım… Özüm… İki gözüm… Ardından karım! Saadet’im… Canım… Son limanım… Huzuru gözlerinde bulduğum mabedim… Ezelim ve ebedim…
Yazamayacağım daha fazla… Gözlerim acıyor Sayfalar ıslak…
Erzurum
Anlam ve anlatım mükemmeldi beğeni ile okudum Yüreğine kalemine sağlık üstadım Yürek sesin hiç susmasın ______________________________________________________Saygılar
Evet beğenmedim ve asla hiçbir konuda mükemmel olamam olmayı da düşünmedim. Burada çok fazla şaircilik oynuyorsunuz, sen ne kadarda nefretle karşılık versen de gerçek bu, şiirin düz yazı gibi olmuş. Ben de bunu bana verilen eleştirme hakkıyla ifade ettim. Ben de zaten süper şiir yazarım demedim, dememde. Seni eleştirmemi asla kendine yapılmış bir hakaret gibi görme. Eleştirilmek güzeldir, yaşlı şair :)
Yazdığım eleştirileri çürüt sonra benim şiirlerime geçeriz. Ayrıca benim şair olmak ya da yazar olmak gibi bir iddiam yok. Ama bu sitede birilerinin fedai yada şovalye olma isteği var. Sizden beklentim yaptığım eleştiriyi çürütmenizdir. Sonra bir ara vakit bulursanız benim şiirlerimi eleştirirsiniz bundan büyük bir onur duyarım. Ben zaten eleştirilmek istiyorum, övülmek değil.
Değerli Genç arkadaşım, Hoşgeldin. Bir kaç şiirini idrak ettim.Bana yaptığın eleştiriye saygılar ancak kendin ne yazdığına ve nasıl yazdığına baktın mı hiç?
Şiiri beğenmeye bilirssin.Normaldir.Fakat birilerini eleştireceğin konuda kendin mükemmel olmaalısın önce...
İki tane bilimsel terim kullanmakla şair olunmaz. Unutma ki sadelik karışıklığın süsüdür...
derken gidemedim sayfadan.
nedeni mi?..illet olduğum şu eleştiriler.iki böcük alındımı şair ustası sanılmalar..arkadaşlar bir eleştiri yapılacaksa özelden yapılmalı..adabı budur.. ve şairler birbirlerini desteklemeli uygun olanda budur.şiir nedir allah aşkına yüreğin sesidir..illada kurallı ,hece olan şiirmidir şiir olan..şiir yürek sesidir..bir dönem de nazım hikmete düz yazı yazıyor denmişti...şimdilerde dünyanın ustası ünvanı ne garip değil mi...ve bazen bazı eleştirilere cahil cesareti diyorum....selamlarla.ema
KARDELEN''NİNİM tarafından 8/31/2013 12:05:15 AM zamanında düzenlenmiştir.