ablukaya alınmışsa yüreğimin köşeleri zaptedilmişse damarlarımın en viran hücreleri kırmızıdır, dalgalanır şanlı bayrağım yine başım üzeri...
......
mayınlar döşense güneşin eteklerine barikatlar kurulsa da uçurum diplerine uçururum sonsuzluğu beyaz güvercinlere ay karanlıkta şarkılar söylerim ben...
......
haber salınsın en yakından en uzak kasabalara ateşler yakılsın köyün ortasında toplansın meydan çeribaşlarına çalıınsın hoyratça çanlar saat başları düğün-dernek kurulsun davullar vursun kıyasıya aşk’a gelsin sesim sazımın ince tellerinde toprak çatlasın hasedinden yarılsın gök kubbe ikiye kanat açsın sevdam dağların tepesinden havalansın bir kuş misâli süzülsün coşkun sularda bir kuğu gibi ben âmâde ben seninle varım bir adımda istilâya evreni ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seninle varım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seninle varım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
haber salınsın en yakından en uzak kasabalara ateşler yakılsın köyün ortasında toplansın meydan çeribaşlarına çalıınsın hoyratça çanlar saat başları düğün-dernek kurulsun davullar vursun kıyasıya aşk’a gelsin sesim sazımın ince tellerinde toprak çatlasın hasedinden yarılsın gök kubbe ikiye kanat açsın sevdam dağların tepesinden havalansın bir kuş misâli süzülsün coşkun sularda bir kuğu gibi ben âmâde ben seninle varım bir adımda istilâya evreni ...
Mükemmeldi anlatım beğeni ile okudum haz aldım üstadım yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın ____________________________________________________________________________Saygılar
Sade bir anlatım,
güzel bir tema ve
haz duyularak defalarca
okunabilen usta işi
harika bir şiir.
Kutlarım,
kaleminiz daim olsun.
sonsuz şiirlere