Bayram geldi yine boynu büküklükle bir yanım eksik bir yanımda koca boşluk yine içimde tarifsiz bir buruklukla canım sıkkın, kirpiklerim ıslak sol yanım dolu sensizlikle...
...
Dokunsan saçlarıma bir ah çekip ağlayacağım dağıtın havadaki nemi martılar esmeyin bugün rüzgarlar gezmeyin başım üzerinde dağılın kasvet yüklü bulutlar yine benim efkârım var şimdi boşalacak babasızlıktan gözümün pınarından sicim gibi yağmurlar...
...........
Sevdiklerinizle birlikte esenlikler içinde nice mutlu bayramlara...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAM GELDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAM GELDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dağıtın havadaki nemi martılar esmeyin bugün rüzgarlar gezmeyin başım üzerinde dağılın kasvet yüklü bulutlar yine benim efkârım var şimdi boşalacak babasızlıktan gözümün pınarından sicim gibi yağmurlar...yüreğine sağlık
çok iyi bilirim eski bayramları kaybettiklerimi de apansız yalnız kaldığım da ben de yalnızım....
Dokunsan saçlarıma bir ah çekip ağlayacağım dağıtın havadaki nemi martılar esmeyin bugün rüzgarlar gezmeyin başım üzerinde dağılın kasvet yüklü bulutlar yine benim efkârım var şimdi boşalacak babasızlıktan gözümün pınarından sicim gibi yağmurlar...
...........
Sevdiklerinizle birlikte esenlikler içinde nice mutlu bayramlara...
Sitem dolu şiir okudum, yüreği kalemi selamlıyorum yürek sesin hiç susmasın ________________________________________________________________________Hayırlı Bayramlar
esmeyin bugün rüzgarlar
gezmeyin başım üzerinde
dağılın kasvet yüklü bulutlar
yine benim efkârım var
şimdi boşalacak babasızlıktan
gözümün pınarından sicim gibi yağmurlar...yüreğine sağlık
çok iyi bilirim eski bayramları
kaybettiklerimi de apansız
yalnız kaldığım da
ben de yalnızım....