//...Adını söylersem tadından geçilmez Öyle ki gelirsin bazı bazı gönül tahtıma...//
An oldu Züleyha’ya büründü bedenim Yusuf’ta aradım seni. An oldu çöllere verdim kendimi, Bir hayalin peşinden koştum, Gördüğüm gerçeği düş sandım...
Yeri geldi ateşte yandım, güller açtı etrafımda Yeri geldi dağları deldim. Sular akıttım adına, Peşinden uçurumlardan atladı bedenim. Ben bazen hep siya bendim...
Bazen rüzgâr olup düşüyorum saçlarının diplerine, Bazen tebessüm oluyorum düşüyorum, Yüreğinin en tenha yerlerine... Bazen oyalı bir mendil Bazen de yasak bir name oluyorum Taşların altında saklanan...
Bazen ağrının uç noktasında yakılan ateş oluyorum. Susuz geçiriyorum koyunlarımı dereden. Bazen de ham meyve oluyorum taşlanıyorum dalımda... Birlikte içtiğimiz çayın demi oluyorum, Bir yastığı paylaşıyoruz. Bazen gecenin gözlerinde büyüyüyoruz. Bazen de sudan sebeplerden ayrılıyoruz.
Dedim ya ben tutulmazım Benim rengim şeklim cinsim yok. Ben dokunulmaz, Hissedilmez, Tadılmaz, Yaşanırım ama nasıl Suların serinliği oluyorum, Güneşin sıcaklığı, Yıldızların en görkemli hali, Bazen de soğuk bir duş oluyorum, Düşüyorum biçare yüreklere...
Fırtınalarda çoğalıyorum bazen Olmadık kapıların kilitlerinde saklıyım... Labirent misali çok kapılı fakat girişi zor bir çemberim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neyim ben... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neyim ben... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dedim ya ben tutulmazım Benim rengim şeklim cinsim yok. Ben dokunulmaz, Hissedilmez, Tadılmaz, Yaşanırım ama nasıl Suların serinliği oluyorum, Güneşin sıcaklığı, Yıldızların en görkemli hali, Bazen de soğuk bir duş oluyorum, Düşüyorum biçare yüreklere...
Fırtınalarda çoğalıyorum bazen Olmadık kapıların kilitlerinde saklıyım... Labirent misali çok kapılı fakat girişi zor bir çemberim...
Sahi ben neyim..
Anlam ve anlatım çok güzeldi severek okudum <Yüreğin kalemin var olsun ___________________________Saygılar selamlar
sen aşksın! dedimdi
ama aynı cevabı vermiş çoğu
"Ben dokunulmaz,
Hissedilmez,
Tadılmaz,"
şurdaki hasletlerin olmasaydı keşke:)
selamlarımla