dünden kalan ne varsa yüreğimde, hep hüzün... hep keder... aşk acı çekmekmiş; aşk yanında olupta onu yaşıyamamakmış; aşk kederle yoğrulmakmış; belkide bundandır... hüzün ve kederi aşamayışı, dünden kalanın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşka dair şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşka dair şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşka dair, aşkın yangın yüreğimde, hep heyecan hep özlem, aşk acı çekmek miş, aşk yanındayken bile özlemek miş, aşk güneşle batıp yeniden doğmak mış, aşk aldığım nefeste seni yaşamak mış, belkide bundan dır, hüzün,özlemve sevdanın bitmeyişi, aşk yangının sönmeyişi..... saygılar kaleminizde aşk bir başka anlatıl mış...
aşk acı çekmekmiş; aşk yanında olupta onu yaşıyamamakmış;
.....
insan bazen acıyı seviyor, onsuzluğu seviyor... ve adına aşk diyor...
aşk zaten; O'nun içindeki yansıması değil mi? sen olmasaydın, senin yüreğin olmasaydı AŞK olacak mıydı? aşkı değerli kılan sevendir, sevilen bilmesede.. belkide hiç mi hiç hak etmesede, ona anlam katan, değer biçen, gerekirse uğrunda demir dağları eriten sevdalı değil midir?
seven bir gönül olmadıktan sonra, sevilenin ne kıymeti var ki!
harika bir şiir okudum. etkilendim mi?
belli olmuyor mu :)
yüreğiniz dert görmesin...
haykırış tarafından 1/28/2008 9:10:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
aşkın yangın yüreğimde,
hep heyecan
hep özlem,
aşk acı çekmek miş,
aşk yanındayken bile özlemek miş,
aşk güneşle batıp yeniden doğmak mış,
aşk aldığım nefeste seni yaşamak mış,
belkide bundan dır,
hüzün,özlemve sevdanın bitmeyişi,
aşk yangının sönmeyişi.....
saygılar kaleminizde aşk bir başka anlatıl mış...