(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜN YA...! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜN YA...! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugün kayıp, Yarın da unutulur adı, Kanlı , canlı, sapasağlam ayaktaydı. Bu gözler gördü, İnan ki gerçek. Daha dün ya...! Bugünse; Yalan dün ya...!
Ayşe Kantaroğlu/16.06.2013.
Her gün ömürden bir kayıp, günler aylar ve yıllar su gibi akıyor ve arkamıza bakıyoruz mazimizi hatırlayarak hey gidi hey ne günler geçti yalan dünya diyoruz bir varmış bir yokmuş güzel dizelerinizi kutlarım.Yunus diyarından selamlar.
Teşekkürler...Deniz Ankaralıyı bu sponteneden sanat çıkarabildiği için okuyorum ...şiirlerimde ben varım...doğallıkta enteresan bir şey bulmak...lafı dolandırmadan...şiir bunun için değil mi şiir dostu...onun için uzun cümlelere tahamülüm yok...yoksa roman ,hikaye yazardım...ama benim de istisnalarım var tabii...selamlar...sevgiler ...
Yani o kadar canlı duruyor ki şiirdeki hayret ifadeleri insan konuşur gibi ifadeler kutlarım cok guzeldi ve favorilerim arasina aldım tam puanımı bırakdım saygılarımla
İki yıl önce gelmiştik Kaş'a tatil için. Çok beğenmiştim arkadaşım. Şiirler ne çok birleştiriyor bizleri. Memnun oldum tanıdığıma sizi. Selamlar sevgiler İzmir'den..
İzmir'e kucak dolusu selamlar...Biz aslen Kaşlıyız. Saklıkent Kanyonunda ırmağın bir yanı Fethiye bir yanı Kaş...Biz sizinle aynı ırmaklardan besleniriz...sevgili arkadaşım...Şiirime yazdığın güzel sözler bana cesaret verdi...teşekkürler...
azla çoğu anlatan akılcı dizeler
tebriklerim düşün yolculuğuna çıkaran hayata kattığınız cümle güzelliklere iyi ki varsınz değerli şair Ayşe dost sevgilerimle selamlar..:)