yokluğunda Seni özlemek … Senli hayâller kurmak…ve düşünmek …inanılmaz güzel… varlığında ise küçücük zaman kırıntısıyla yetinmek …düşlerimi… Senle ilgili dünyamı paylaşmak öyle yetersiz ki… öyle yorgun oluyorsun ki…bırak hayallerimi paylaşmayı ,Sana kendi zamanımı bile vermek istiyorum…mümkün olsa.. zamanın Sana yetmediğini görüyorum hiçbir şey için… ne işlerin,ne sağlığın,ne özelin ne de dinlenmek için yetmiyor… gözlerine baktığımda bir an önce kaçmak… bir an önce başka işler yapmak… ve hızla bir şeye yetişememenin telâşında bir insan görüyorum… bütün bunların ruhî baskısı,psikolojik yorgunluğu hayatını etkiliyor… her şey düzelecek..her şey daha iyi olacak…nasıl mı;güzel bakarsan…güzel görmeye çalışırsan… her olayın ,her yaşadığın tecrübenin olumlu yanlarını görmeye çalışarak…gülümse…gülümse lütfen… ne kaldı ki ömrümüzün bitimine..? hüzünlenme… hüzün zaten hep tepemizde… ama gülüşler iç cebimizde…cebimiz ceketimizde… ceketimiz ise,yıldızlarda asılı… o yüzden elimizdeyken gülümsemeyi ihmâl etmemelisin… zor…bu şartlarda ,bu hayat boranında gülümsemek… o yüzden “an”ı değerlendirmeye çabala… çabalayalım… Başkentime,Ankara’ma öyle çok benziyordun ki ;olabildiğince girift, gizemli ve İskender’in kördüğümü gibisin…
artık geriye bırak bazı şeyleri… bir boşluktan süzülür gibi hadi… gülümse… Sen bir ruhsun, titreşimsin, tutkusun benim için.. tutkumu zedeleme… gülümse ve tutun, tutunalım hayata bir ucundan… hadiiiiii…!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***...HAYATIN RENGİ YOKTUR ...*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***...HAYATIN RENGİ YOKTUR ...*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
benim için.. tutkumu zedeleme… gülümse ve tutun, tutunalım hayata bir ucundan… hadiiiiii…!
DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU MERHABALAR ; ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
sülüyman bey olur mu..siz unutulacak kalemmisiniz..sonra biz dostuz..dostlar unutmazlar..unutulmazlar..kusura bakma bende fazla gezen biri değilim..çoğu zaman uğruyamıyorum sayfanıza..hayrola nerde yazıyorsunuz daha çok..ben alıştım buraya..seviyorum bu aileyi..görüşmek umuduyla..saygımla..