Sen alışmışsın Mevsimlik,haftalık Hatta ve hatta Anlık aşklara Anlamazsın güzelim Sen benim Efsanelik,destansı Ölümsüz aşkımı Anlamazsın Biz seninle Ayrı dilden, Konuşuyoruz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLAMAZSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLAMAZSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen alışmışsın Mevsimlik,haftalık Hatta ve hatta Anlık aşklara Anlamazsın güzelim Sen benim Efsanelik,destansı Ölümsüz aşkımı Anlamazsın Biz seninle Ayrı dilden, Konuşuyoruz
anlayan anladı şairim. bırak o anlamasın. anlayanlar yeter sana. gönül kaleminden fışkıran bu leziz esenlikler hiç eksik olmadan satırlara nakşetmeye devam buyursun inşallah. bizlerde layıkı ile okuyup haz almaya devam edelim. tebrikler.
anlamayana yakacaksın yeşil ışık...isterse geçmesin...sonuçta bu güzel dizelerin altında ezilmekte var...yolun açık olsun değerli dost...iyi ki varsın...saygı ile
Sen alışmışsın Mevsimlik,haftalık Hatta ve hatta Anlık aşklara Anlamazsın güzelim Sen benim Efsanelik,destansı Ölümsüz aşkımı Anlamazsın Biz seninle Ayrı dilden, Konuşuyoruz
Sen alışmışsın Mevsimlik,haftalık Hatta ve hatta Anlık aşklara AŞK DENİLİR YA,HEVESTİR ASLI YÜREĞİ DAİMA,HÜZÜNLÜ YASLI ÜMİTLER YARALI,EMELLER PASLI ÖYLE KİMSELER HEP, MAYMUN İŞTAHLI..Selamlarımla...
Daha öncede belirttiğim gibi sevgili dost.. yazılmadık birşey bırakmamışınız..her konuyu ele almışınız ne güzel.. Şiiriniz gayet güzel. Serbest şiirdeki yeni imaj çizgisini yakalamışsınız. Şiiriniz hasret kalınan ölümsüz bir aşk ibrişimiyle örülmüş. Kısa olmasına rağmen muhtevalı ve olgun. Ümidimiz ve dileğimiz bu ölümsüz aşkları bulma ve yaşamaktır.. Selam ve sevgiler.