karanlık, yağmurlu bir yaz sabahına uyandı gözlerim gerindim uzun uzun baktım; gene ayni dört duvar ve gene yalnızlığımla baş başayım kalktım ben ve yalnızlığımla iki kişi olduk çoğaldık yani… lavabo sonrası giyinip vurdum kendimi yola; işe… günün çalınmış saatlerinde sessizliğe gömülüp, onu yaşıyordum yüreğimde yine: onu bekleyişlerim… mutluluktan uçtuğum saatler… uykusuz geceler… olmayacak bir rüyanın peşinde koşan bir masal çocuğu: ben… olsun… bir şiir gibi, duygusal, doyumsuz bir şarkı gibi, bir kemanın eşsiz nağmelerinde yok oluş gibi, bir albatrosun akabelerden süzülüşü gibi onunla olmak, onunla hayatı paylaşmak; mavi bir hayal bile olsa… … Bütün bunlar rast gele girip çıkıyor belleğimden … Hey..! daldın yine… akşam oldu, çıkıyoruz, hadi..! … Ah, ahh gene akşam oldu gene sensizlik yapışacak yakama…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***…GENE AKŞAM OLDU…*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***…GENE AKŞAM OLDU…*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.