(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Erciyes şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Erciyes şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Son Türk Kurultayında bulunmak ve Tekir Yaylası'nın suyundan içmek nasip olmuştu Erciyes'in.. Bir kez daha ziyaret etmiş olduk sayenizde Halil Bey Kardeşim. Teşekkür ediyor, muhabbetle selâmlıyorum.
Bu sıcak yaz günlerinde bize Erciyes'ten ne güzel bir esinti getirdin böyle.
Bir Kapadokya gezisinde uzaktan da olsa görmek nasip oldu Erciyes'i. Yalnız 2 no lu oğlumun pek de güzel bir anısı yok Erciyesle..Orta okul birinci sınıfta 30 kilo karakucak güreşte Sandıklı ilçe şampiyonu, sonra Afyon il birincisi ve Denizlide de bölge şampiyonu olarak Kayseri Erciyes kampına gitti..Lakin orada üşüttü, hasta oldu..Afyonda önüne geleni tuşla deviren bizim oğlanın orada sırtı yerden kalkmadı...Eeee..Mindere çıkar çıkmaz '' Hocam benim tuvaletim geldi '' Diyen adamdan galibiyet bekleyebilir misin?
Kayserili olmakla birlikte ben dahi Erciyes'in soğuna dayanıklı değilim. Ki tümden yabancı ve dahi misafir olan yiğenimin rahatsızlanması oldukça doğal.
Bu da der olmalı ki her şartta güreşin yapılması gerektiğini unutmasın. Selam ve saygımla...
........YETTİ BE!
(Akiller)
Fütursuz gidişin iy’olmaz sonu
Türkleri silmektir asl olan konu
Nasıl becerecek şerefsiz bunu
Konuşturma şu soysuzu yetti be!
Hepsi Türk düşmanı iyice tanı
Marşını okumaz, satar vatanı
Bilerek yiyorlar sapla samanı
Konuşturma şu soysuzu yetti be!
Beylik sözlerine sakın ha kanma
Cehennem narında inanıp yanma
Yurdu kurtaracak (!) Akiller sanma
Konuşturma şu soysuzu yetti be!
Cehri* çalısının kökün sökerler
Ocağına incirleri dikerler
Atadan emanet sana bu yerler
Konuşturma şu soysuzu yetti be!
Türk gibi taş düşsün düşsün başına
Ağular katılsın her gün aşına
Akıl verecekmiş. Allah aşkına!
Konuşturma şu soysuzu yetti be!
Haddini bildiren biri çıkacak
Kalsa da Ülke’mde tüten bir ocak
Türk Milleti ebediyen kalacak
Konuşturma şu soysuzu yetti be!
Kiri göstermeyen “ak” senin adın
Açıkça söyle: Nedir muradın?
Bir gün gelir koparırlar kanadın
Konuşturma şu soysuzu yetti be!
Kadir ACI
20.04.2013
Kayseri
KADİR ACI tarafından 7/30/2013 10:37:53 PM zamanında düzenlenmiştir.