Sen mi? Ben mi? Kattım günahı, sevabı Bana mı? Sana mı? Yazılır Sol yana mı? Sağ yana mı? Sevmiş sevilmeyince, Beklemiş gelmeyince Sağ yanlar boş, sol yanlar boş Nefisler istemiş durma koş Sevgi bekler, ilgi ister Belki günahtır, belki de sevap Hayat katmış önüne, bir o yana, bir bu yana Fırsat bırakmamış hesap yapmaya Yarınımız olur diye Sevdaları çoğalınca Hangi birisi sevgi, ilgi, aşk Geçmiş yılların izleri Saçlarda aklar, gönülde yara Düşünsem de kara kara Susmak uzun soluklu Mevsimin baharında Hayatın son baharında Gözlerine yandığım ilkbaharında Günahlarıma kattım yaz aylarında Bencileşmeden, çirkefleşmeden Bilip bilmeden belki duyar, sorar Yarınım olur hayal mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAL Mİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAL Mİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen mi? Ben mi? Kattım günahı, sevabı Bana mı? Sana mı? Yazılır Sol yana mı? Sağ yana mı? Sevmiş sevilmeyince, Beklemiş gelmeyince Sağ yanlar boş, sol yanlar boş Nefisler istemiş durma koş Sevgi bekler, ilgi ister Belki günahtır, belki de sevap Hayat katmış önüne, bir o yana, bir bu yana Fırsat bırakmamış hesap yapmaya Yarınımız olur diye Sevdaları çoğalınca Hangi birisi sevgi, ilgi, aşk Geçmiş yılların izleri Saçlarda aklar, gönülde yara Düşünsem de kara kara Susmak uzun soluklu Mevsimin baharında Hayatın son baharında Gözlerine yandığım ilkbaharında Günahlarıma kattım yaz aylarında Bencileşmeden, çirkefleşmeden Bilip bilmeden belki duyar, sorar Yarınım olur hayal mi?
Cebirin Defteri 12. Temmuz. 2013 ; Kütahya
Anlam dolu anlatım mükemmeldi severek okudum yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın _______________Saygılar
Ömrüne bereket
Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın