(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ah Bu Sevda Yok mu... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ah Bu Sevda Yok mu... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hâla çözemedim nasıl bir şeydir Kimine genç yaşta kefen giydirir Düşmanına bile boyun eğdirir Kapkara bir kâbus bir-ruya hocam
Yine de sevda’ya düşmek isterim İçinde eriyip pişmek isterim Zehir olsa tatmak, içmek isterim Aha yazıyorum buraya hocam
Değerli üstadım, mükemmel bir sevda şiiri olmuş. Sevdayı enine boyuna her pencereden tarif etmişsiniz.. Harikaydı. Yürekten kutluyorum, selam ve muhabbetlerimle...
Hâla çözemedim nasıl bir şeydir Kimine genç yaşta kefen giydirir Düşmanına bile boyun eğdirir Kapkara bir kâbus bir-ruya hocam .................. Bir kördüğümdür SEVDA,boğum boğum...
Rotasını çizer baş alır gider Bazen çok tatlıdır bazen de keder Acımaz her türlü eziyet eder Gündüze, geceye, uykuya hocam
Baş alıp giden nice sevdalar Sonunda sürgüne alıştırırlar Yarasına deva olmaz ilaçlar İnlerken nâ' çardır gönüller hocam. **kiraz çiçeği** Bir dizecik ben gibi çömezden gelsin dedim, kusurum oldu ise affola hocam. Dayanılmaz bir istekle yazıverdim bu şahane satırlara bir ek diye gönlümce. Sevgi yüklü saygılarımla.
Kiraz Çiçeği tarafından 12/24/2007 2:01:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
BAZEN HIRÇIN ÇOCUK,BAZEN İSYANKAR BAHARDA GÜLÜNE,KAR YAĞDIRIR KAR BAZEN CAN NAZINDAN,DERDİNDEN BIKAR GEMİYİ OTURTUR,KARAYA HOCAM...Yüreğinize sağlık selamlar..
Şiirinizi büyük bir keyifle okudum. Ve Abdurrahim KARAKOÇ un şiirlerini okurken aldığım hazzı aldım. Tek kelimeyle HARİKA. Şiiri yazan şaire , sevgi ve saygılarımla. YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
Hâla çözemedim nasıl bir şeydir
Kimine genç yaşta kefen giydirir
Düşmanına bile boyun eğdirir
Kapkara bir kâbus bir-ruya hocam
Yine de sevda’ya düşmek isterim
İçinde eriyip pişmek isterim
Zehir olsa tatmak, içmek isterim
Aha yazıyorum buraya hocam
Değerli üstadım, mükemmel bir sevda şiiri olmuş.
Sevdayı enine boyuna her pencereden tarif etmişsiniz.. Harikaydı.
Yürekten kutluyorum, selam ve muhabbetlerimle...