Konuşmadığın zaman manzaraya sığınan bir uçuruma dönüşüyorsun oysa ki ben senin omzundan tutup çekip almak isterdim bekleyişlerinden
dost bildiklerinin yüzlerindeki maskeden maskelerinden geriye kalanlarla susabilmeyi anlatmak ki insan zehirli bir yılandır bazen nadirdir en son kendisini zehirlediği diyebilmeyi çok isterdim kemik kusan toprak örgüsüne rağmen
insan bazen meydanlara, güvercinlere, vapurlara ve maviye sıkışır susturuculu bir aşk acısıyla vurulmuştur katilineyse ne katilim diyebilir ne de sevdiğim ölmeyi unutmak insanın açık yarasıdır bu yüzden
konuşmadığın zaman bu açık yaralarını görmüyorsun ben ise uykularımı sana her böldüğümde kan kırmızısı kelimelerinle daha bir fazla uzaklaştığını hissediyorum oysa ki limon çiçekleri her zaman sapsarı bir mevsime bırakırlar yerlerini
sen durduğun zaman değil yürüdüğün zaman kendisini diker o mokasenler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kendisini Diken Mokasenler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kendisini Diken Mokasenler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"oysa ki ben senin omzundan tutup çekip almak isterdim bekleyişlerinden "
Her dizenin derinliği imgesinde gizli.. Konu ne olursa olsun; sanattır şiiri şiir yapan... Ki şiirdi okuduğum. Fakat yine de tam anlamıyla şiir okumak isterdim.. Gerek noktalaması, gerek yazımı, gerek estetiği.. Hem göze hem yüreğe hitap etmeli değil mi?
Şiirinizle hayatın gerçeğini öyle güzel sunmuşsunuz ki abartısız biçimde, tekrar tekrar okudum .Her cümlenin sonunda sanki koluma ağrı kesici bir iğne yapıldı. Son cümlelere yakın duyularımı tamamen kaybettiğimi sandım ve kolumun bana ait olmadığını farkettim.Final ise öylesine güçlü bir anestezi etkisi gösterdi ki kolum kesilse bile yaşam içerisinde hiç hissetmiyeceğime eminim şimdi...
Vurgulanmak istenen sanırım anesteziye ve anestezinin verdiği hissiyata karşı savaşma; algılayışın yönünü değiştirmenin gerekliliği ile ilgili idi. Herkes için "Dünya bana ait değil !" miş gibi olan tavırdan uzaklaşma vakti ...Bireyselden bütünsele ulaşmak ümidiyle...
Çok ama çok beğendim şiirin duruşunu ve okuyanı yönlendirişindeki sadeliği.
konuşamayanlar için...