Kapılardan hiç içeri giremediğimizde her kapıdan dışarı çıkmaya başlarız o zaman tek bir kapıda kalır aklımız sevgili bildiklerimizin gönül kapısı
o kapılarla yol alır, o kapılarla yol oluruz o kapılarla dirilir, o kapılarla gömülürüz bir buket çiçekle kırılır yüzlerin kilitleri bir buket çiçekle unutulur mezar köşeleri
kapanır mı kapanmaz mı bilemeyiz hiç onlar içindedir hep biz dışarısında açılır mı açılmaz mı seyredemeyiz hiç sararız da sararız, ha babam yaralarımızı
o kapılarda kül, o kapılarda kul oluruz o kapılarda sis, o kapılarda hür oluruz affedilir miyiz, affeder miyiz bilinmez zaman kapılara aç, kapılar zamana muhtaç...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zamane Kapı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zamane Kapı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatımızda en çok gördüğümüz ve kullandığımız nesnelerden birisidir kapı.Kişinin, kurumun mahremiyetinin ifadesidir.Giriş için var olan rızaya dayalı misafirlikte içerideyken bu hak tükendi ise söylenmeden çıkmayı bilmek gerekir.
Bir gönül kapısı vardır ki; eşiği , tokmağı, zili yoktur.Sadece içeriden açılır.Rıza kapısıdır o kapı; onu zorlayan, zarar veren en büyük suç işlemiş kabul edildiklerinden kapının eşiğinden içeri bir daha geçemez ve ex insan oluverirler... Yüce insani değerlere sahip olan kişi herzaman anahtara sahip olabilmiştir geçmiştede günümüzde de ancak sürekliliği ne kadar olur, bu değeri elinde ne kadar tutabilir sorusuna yanıt,günümüzde genelde 24 saat tamamlanmadan bu süre sona ermektedir denilebilir...:) Geçmişten geleceğe kapı farkı da zamana endeksli denilebilir bu yüzden belki :)
her insana açık bir kapı vardır,yeter ki hangi kapıyı çalacağını bilsin kişi...
var ol şairim