O üstün zekâsıyla Atatürk yön vermese Cephede bocalardı o yüzbinlerce civan Onlar ki düşmanları bir bir yere sermese Şimdi adın ya Hans’tı, ya Albert’ti ya İvan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ATATÜRK DÜŞMANLARINA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ATATÜRK DÜŞMANLARINA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eleştirmek ayrı "kâfir" diye kestirip atmak ayrı, ilahlaştırmak ayrı, meziyetlerini övmek, yaptıkları için minnettar olmak ayrı. Bu ayrımı iyi yapmak gerek.
Yanlışta olanları doğruya sevk eylesin Rabbim Teala... Geçmişi sorgulamak evet... Ama insanları yargılamak haddimiz değil... Bu yanlışını söylememek anlaşılmamalı... Karalamak, kişilere yönelik olmamalı sadece yaptığı yanlış kabul edilenler hariç ki o da artık Allah ile onun arasında...
Uçlarda olmaynız buyuruyor efendimiz s.a.v..
Karalamak kadar ilahlaştırmaya da şiddetle karşıyım.... Değişmeyecek tek kanun vardır o da Allah'în kanunudur...
Allahu Teala her şeyin en güzeliyle iştigal eylesin bizleri... Selam ve dua ile...
Bugünlerde yeni bir akım başladı: Atatürk dönemini ve hele ondan sonraki CHP tek partili dönemini kötüleme kampanyası. Altından çıkacak olan nedir? Bunu düşünmek lâzım. Yaklaşık on beş, on altı senedir söylediğim sözü tekrarlıyorum:2013 yılı devletimiz için bir dönüm noktasıdır. Ya bölünecek, ya bölünecek... Bu bir kehanet değil, gelişmelere bakarak söylediğim bir tahmindi... Gerçekleşmesini hiç arzu etmediğim bir tahmin... Adım adım gerçekleşme yoluna girdiğini görmekle kahrolduğum bir tahmin. Sonumuz hayrola diyorum ama pek de hayır görmüyorum.. TC bitti; bitirildi..
Okumadıydınız Kadir abim, Atatürk'e birkaç şiir yazdım son zamanlarda karıştırmış olmalısınız. Başkasından okudunuz desem benim gibi civan'la İvan'ı kâfiyelendirecek adam daha doğmadı:)))) Selam ve saygımla.
"TÜRKİYE, ATATÜRK' Ü ALLAHA BORÇLUSUN, GERİ KALAN HERŞEYİ DE ATATÜRK' E" Belçikalı düşünür Daniel DUOMULİN, yani bir yabancının gözüyle ATATÜRK ne diyelim başka ??? yüreğinize sağlık selam ve saygılar
Çatlasalarda patlasalar da Atatürk, düşmanlarımızın bile kabul ettiği büyük bir dehadır ve şu anda dünya üzerinde yaşayan hiçbir liderle kıyaslanamaz. Teşekkürler. Selam ve sevgimle.
Hocam daha dün bunlar sokaklara dökülüp ermeni olmadılar mı ? Atatürk ilke ve inkılaplarını kavrayamamış satılmış bir zihniyet zuhur etti .Eee ... elin adamı boş durur mu ? baktı ki çalmadan oynuyor .. bizde keselim asalım kimi ? gençliği ..ne ile cumhuriyet yönetiminden uzaklaştıralım .Bu ülke toprakları kimin kanı ile sulanıp ,bayrak hangi şehidin ve gazinin kanıyla göklerde dalgalanıyorsa bir şekilde milli şuuru karartarak, milli bayramları ortadan kaldırıp (KASITLI) genç nesli kör ,sağır ve dilsiz yapalım . Geçmişten bi haber olsunlar .. buna izin var mıdır ? HİÇ SANMAM böyle de olmalı .
Bu vatana sahip çıkma zamanı kimse babasının çiftliği gibi kullanamaz ÖLMEDİK daha.
Şu an Atatürk'e karşı büyük bir karalama kampanyası var can kardeşim, onlara göre Atatürk ve sevenleri kâfir, bir tek kendileri müslüman. Bire gafiller, cahiller, dini kulaktan dolma bilenler, kandırılmış saftirikler, bilmezler ki amelini, inancını bilmedikleri insanlara kâfir diyenler küfre giderler, bence birileri kendinden değil diye, aynı partiyi tutmuyor, aynı lideri savunmuyor diye onlara kâfir diyenler kâfirin ta kendisidir. Teşekkürler can kardeşim. Selam ve sevgimle.
çok doğru ama bu insanlar gaflet uykusundan bakalım ne zaman uyanacak ? ATATÜRK VATAN BAYRAK SEVDALISI YÜREĞİN HİÇ SUSMASIN SEVGİLER SAYGILAR DEĞERLİ DOST
Uyanacak olanlar uyandı değerli dost, meydanlarda vatan savunuyor, diğer din ile kandırılan kesim mümkünü yok uyanmaz, karşı gelmek günah sanıyorlar, öyle şartlandırılmışlar:)) Teşekkürler. Selam ve saygımla.
BÜYÜK OLMAK İÇİN; HİÇ KİMSEYE İLTİFAT ETMEYECEKSİN, HİÇ KİMSEYİ ALDATMAYACAKSIN, MEMLEKET İÇİN HAKİKİ MEFKÛREN NE İSE… ONU GÖRECEK..O HEDEFE YÜRÜYECEKSİN. HERKES SENİN ALAYHİNDE BULUNACAKTIR; FAKAT SEN, BUNDA MÜTEHAMMİL OLACAKSIN. ÖNÜNE NİHAYETSİZ MANİALAR YIĞACAKLARDIR, KENDİNİ BÜYÜK DEĞİL..KÜÇÜK,ZAİF,VASITASIZ.. HİÇ TELÂKKİ EDİP,KİMSEDEN YARDIM GELMEYECEĞİNE KANİ OLARAK, BU MANİALARI AŞACAK…BUNDAN SONRA DA SANA.. BÜYÜKSÜN DERLERSE… BUNU SÖYLEYENLERE GÜLECEKSİN . Mustafa Kemal ATATÜRK
Hiç öyle düşünmedim kardeşim, şimdi iş zamanı. Ben orada bulunduğum zaman içinde iki çocuğumun iznini bile aynı güne denk getiremedim. Bir gün biriyle bir gün diğeri ile görüştüm.