(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SARDIĞIM ZAMAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SARDIĞIM ZAMAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir sevda şiiri... Bu şiirde aşk var, umut var, mutluluk var... Çok sevindim bunları hissettiğim için değerli hocam. Teşekkürler... Bayramınızı içtenlikle kutluyorum efendim. Saygılarımla...
Bala kaşık sunar bil ki bu gönlüm Sana mısraları dizdiğim zaman, Gonca gonca açar yürekte gülüm Sendeki bahçeye girdiğim zaman.
Üstadım, yüreğinizdeki o engin sevgi satırlarınıza inci taneleri gibi saçılmış. Bunlardan bir kolye yaparak yüreğimin en mûtenâ köşesine astım. İbrahim Halilullahın bereketiyle Sakarya ırmağı gibi gönüllere akan sözlerinizle bahtiyâr oluyoruz. Rabbim sizden razı olsun.
Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. İyi ki varsınız. Kaleminiz daim Rabbim yâr ve yardımcınız olsun. Muhabbetle kalınız. Rabbim sağlık ve huzur içerisinde nice bayramlara kavuştursun. Allah'a emanet olunuz.
Kıyamet kopsun da, sevgim bitmesin Tanrım bu sevdadan mahrum etmesin, Kem gözlerden aşka nazar değmesin Seni Firdevs’lerde sardığım zaman.
Yüreğine sağlık sevgili dostum,kutluyorum, bu dileklerine dualarına katılmamak mümkün değil sevginiz hep daim olsun sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle...
Şiirin tamamını beğendim ama bu iki dizeyi buraya aldım. Sevgili, bedenimize konduğu an yürekteki duygular, ruhumuzdaki durumlar bir başka oluyor, sevgili uğruna.
Bu şiirde aşk var, umut var, mutluluk var...
Çok sevindim bunları hissettiğim için değerli hocam.
Teşekkürler...
Bayramınızı içtenlikle kutluyorum efendim.
Saygılarımla...