(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÖTÜ OLMAYALIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÖTÜ OLMAYALIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel bir çağrı; ihlaslı yüreğinizden ve kaleminizden cümleyi hayra çağıran nefis bir şiir okudum Cemalettin Hocam; Rabbim cümlemizi kötülüklerden uzak, iyiliklerle iç içe eylesin... Teşekkürler, selam ve saygılar...
Çiçekleri dolaşalım, Güzellikle bulaşalım, Doğruluğa ulaşalım, Gelin kötü olmayalım,
İlim irfan güzel yoldur, Cahil insan kurak çöldür, İyi olmak elzem güldür, Gelin kötü olmayalım.
Dilin diken hiç olmasın, Çirkin sözleri bulmasın, İnsanlığın da solmasın, Gelin kötü olmayalım.
Kötülükler dizmeyelim, Bacı kardeş üzmeyelim, Dertli dertli gezmeyelim, Gelin kötü olmayalım.
Bülbül ol da güle dolaş, Hakk’ın emrine gel bulaş, Hem de erdemliğe ulaş, Gelin kötü olmayalım.
Arı gibi bala özen, Mayasını iyi süzen, Kâmil-i insana bezen, Gelin kötü olmayalım,
Cemal birlik bozulmasın, Kardeşlikte çözülmesin, Kara tarih yazılmasın, Gelin kötü olmayalım.
Cemalettin GÜRPINAR.
Zaten gayemiz bu sevelim sevilelim, Yunus misali lakin bunu bile çok görüyorlar bize.Onların kim olduğunu sizde bilirsiniz değerli şairimizi ve şiirini kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Arı gibi bala özen, Mayasını iyi süzen, Kâmil-i insana bezen, Gelin kötü olmayalım,
Cemal birlik bozulmasın, Kardeşlikte çözülmesin, Kara tarih yazılmasın, Gelin kötü olmayalım.
Çok güzel dilerim Rabbimiz te'sirini halgetsin çünkü ortayı karıştırmak isteyen şeytanın uşaklarına karşı birlik ve beraberliğe çok ihtiyacımız var çok çok duaya ve metanete ihtiyacımız var ALLAH bu satılmışlar a fısat vermesin kutlarım Beğenilerimi birakıyor Selam ve dualarımı yolluyorum
Kaç defa kaç defa !!!... Çöl kumlarında senin kokunu aradım Gönül dağıma ferman çıkardım.. Her bir taşın altında seni aradım., Dolaştım Cihanı sen diye yaşlandım Aklımı yitirdim Mevlamı unuttum.. Sen diye diye, her iki dünyamdan oldum. Beyaz gelinliğinde ey cananım... Kıpkırmızı kuşak oldum.. Her soluma dönüp baktığımda .... Kolumu boş,kendimi yalnız yürür buldum..
Kaç defa kaç defa !!!... Yine düşüreceksin beni kanatlarında.... .....yoruma değer bulduğum paylaşımın sahibini kutlarım............. ...
Cemal birlik bozulmasın, Kardeşlikte çözülmesin, Kara tarih yazılmasın, Gelin kötü olmayalım. birlik ve dirlik bozulmasın kötü olmayalım. üstadım bu güzel dizeleriniz kutlarım sagılar hocam.
Ya sana can kurban seni o "Kötü Adam" isminden ötürüdür ki çoook sevdim... Kötü Adam isminin altında billur gibi çok temiz ve güzel kalpli birinin olması beni şaşırtmadı da değil...
Fakat bu şiiri ülkemizdeki sıkıntılar için bir seslenişti... Sen binim İyi Adam'ım oldun, yine senin adın Kötü Adam olsun hiç önemli değil...
Biz seni Kötü adam olarak sevdik, sende İyi Adam çıktın, kötü adamamı benim selamlar sevgiler...
Mayasını iyi süzen,
Kâmil-i insana bezen,
Gelin kötü olmayalım,
Cemal birlik bozulmasın,
Kardeşlikte çözülmesin,
Kara tarih yazılmasın,
Gelin kötü olmayalım.
sev kardeşim elni ver bana diyor şiir..kalemin daim olsun abiciğim..saygılarımla