Bir gün batımı hüzünlendir beni Bir de gün doğumu... Dalar giderim kızılllığın içine Kopar içimden bir şeyler... Var oluş ve yok oluş gibi Bir ömür yaşanır Acısıyla tatlısıyla Biter farkında olmadan. Beni bir gün doğumu hüzünlendirir Bir de batımı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜN DOĞARKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜN DOĞARKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Gün Doğarken” Mucizeler İnsanı içten ve dıştan fethederler Güzelliklerden sıkılan mutsuzluklar Senden kaçıp uzaklaşmak isterler Başka ruhlar da dilenmeye giderler…..
Başbaşa kalırsın Güneş’le asla sıkılmadan Bir yanın, “Gün Batımı” olur işte o zaman Diğer yarın da “Gün Doğumu” Uçsuz nasipler sunulur sana Doğadan Ve ancak bir bütün olursun tastamam…..
“Doğan Gün” konuştukça sen de, Ruhun kanatlanıp uçar uzak ülkelere Tekrar yaşama dönersin zehir içsen bile Takılırsan Doğan ve Batan Gün’ün peşine, Daha nice mücizelerle tanışırsın bu Yeryüsünde !?.....
Hem kırmızı çizgileriydi insan ruhunun Ve hem de masmavi çığlıklarıydı, Batış’ın ve Doğuş’un !?... Emeğinizden razı olsun, Tebrikleriniz bol olsun !!!...
Bir ömür yaşanır Acısıyla tatlısıyla Biter farkında olmadan. Beni bir gün doğumu hüzünlendirir Bir de batımı...
GÜNAYDIN DOST GÖNÜLLÜ İNSAN ; BU GÜZEL GÜN BATIMINA VE BENDE ÇOI ŞEYLER UYANDIRAN BU ŞİİRE ENAZ YİRMİ YIL ÖNCE YADIĞIM BİR ŞİİRİNBİR KISMIYLA KATKIDA BULUNMAK İSTERİM MÜSADENİZLE..UMARIM UKALALIK OLARAK ALINMAZ.....ŞİİR VE MANZARA ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
YOK BUNDAN SONRA KAHPE GÜLÜŞLERE KANMAK Yok bundan sonra kahpe gülüşlere kanmak Bekliyorsun diye her gün batımında Artık ayaklarım sana da koşmayacak
Bırak asılı kalsın düşlerim Uyku girmesin gözlerime Eğer suçlu bensem çeksinler darağacına Fakat unutma ki senide yargılayacaklar ............................ KAŞİF KANİ ERTÜRK
Doğum ve ölüm arasındaki yolun bir kopyası işte günün doğumu ve batımı. Gün doğumunu sevinçle, heyecanla karşılarız. Gün batımı ise, hep hüzünleri taşır gönlümüze. Doğum ve ölüm de öyle değil mi?