(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEĞER.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEĞER.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim.ne muhteşem bir dörtlük bu.içi sevgi dolu sıcacık duygular sarmış dörtlüğün dört bir yanını.aşk ve sevda kokuyor.bağlılık kokuyor.bütünlük kokuyor.zaten arada sevgi tartışmaları olmazsa gözlerde aşk neye yarar kardeşim.o zaman bir çalı yığını yangınına döner etraf.çok güzel mısralardı kutluyorum kardeşim seni.
aşk atesi bagrımda köz olduda duruyor neredeysen hemen gel sensiz günler gecmiyor aşk ateşin yakıyır neredeysen bana uzak durma cabuk gel vurulmuşum ben sana bende size bir dürtük armaganım olsun güzel günler sevgiler neşeyle günler olsun güzel huzurlu aşklar inan herşeye DEĞER ........................................................ EFENDİM TEBRİK EDERİM ..SEVDAYA YAZILMIŞ DİZELERİNİZİ..COK GÜZEL HEYECAN VERİCİ DOYGULARA BÖRÜNDÜ RUHUM...AŞK AŞK AŞK SEVDALANMAK GİBİ GÜZEL BİR ŞEY YOOK BU YALANCI DÜNYADA.TEKRARDAN TEBRIK EDERIM EFENDİM SAYGILAR SELAMLAR NİCE GÜZEL SEVDALI ŞİİRLERE..
Kaç defa kaç defa !!!... Çöl kumlarında senin kokunu aradım Gönül dağıma ferman çıkardım.. Her bir taşın altında seni aradım., Dolaştım Cihanı sen diye yaşlandım Aklımı yitirdim Mevlamı unuttum.. Sen diye diye, her iki dünyamdan oldum. Beyaz gelinliğinde ey cananım... Kıpkırmızı kuşak oldum.. Her soluma dönüp baktığımda .... Kolumu boş,kendimi yalnız yürür buldum..
Kaç defa kaç defa !!!... Kaç defa daha düşüreceksin beni kanatlarında....ema
.....yoruma değer bulduğum paylaşımın sahibini kutlarım.............
mervem ne önemi var bir basamak daha yükseldin hayat adına..aşk aşk/ı hak edenle yaşanır .her yürek gerçek aşkı taşıyamaz...çin malı aşkların erbabları bol olunca neylersin hüsrana uğrayan güzel yürekler acıyor...senin gül yüreğine sevgi ve selamla asil arkadaşım..ema
DÜŞTÜYSE YÜREĞİM AŞK DENİZİNİN İÇİNE EĞER SEVDAM İÇİN BOĞULMAYA DEĞER SONSUZ UMMANDA YANDI İÇİMDEKİ GEMİLER VARSIN YANAN GEMİLERİ SÖNDÜREMESİN DENİZLER BEN SANA YANDIMYA SENİN İÇİN YANMAYA DEĞER
buda güzel yureklı ablacığıma benden olsun sevgı ıle ellerinden opuyorum ema