Aşk denince Herkes iki kişilik bir masal bekler karşındakinden
Oysa benim aklıma Kahpe kurşunlardan başka bir şey gelmiyor Çünkü O kadar tatlı dil sergileyen Ve o kadar iyi rol kesen var ki Seveni sevmeyenden ayıramıyorsun
Artık inanmıyorum seni seviyorum diyenlere Neden mi Çünkü benim için aşk Eşittir toz pembe yalanlar Eşittir sahte bakışlar Yaralı kalan insanlar Devrik olan her şeyin sebebi Sensin AŞK
Aşk ;
Kayıp zamanların göstergesi Kimsesizliğin ta kendisi Yeminli gözlerin efendisi İşte bu aşk Benim için dün gece vefat etti
Artık küçük bir çocuğum kayıp zamanın içinde Artık kimsesizim koca kalabalığın Ve zifiri karanlığın içinde
Aşk;
Ey aşk Sen benim için artık nesin Kimsin Bana neleri çağırıştırıyor ismin biliyor musun Yıldızlı gecelerin ortasında cilve yapan Kaldırımların üstünde fahişe kimliğini konuşturan Kahpece vuruşmaların kadınısın Uzak tut benden kirlenmiş bedenini Uzak tut benden Başka ele değmiş ellerini Artık tav etmiyor beni dokunuşların Artık güzel gelmiyorsun bana Seni sevmiyorum ulan Seni İstemiyorum Çekil Git hayatımdan ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey aşk Sen benim için artık nesin Kimsin Bana neleri çağırıştırıyor ismin biliyor musun Yıldızlı gecelerin ortasında cilve yapan Kaldırımların üstünde fahişe kimliğini konuşturan Kahpece vuruşmaların kadınısın Uzak tut benden kirlenmiş bedenini Uzak tut benden Başka ele değmiş ellerini Artık tav etmiyor beni dokunuşların Artık güzel gelmiyorsun bana Seni sevmiyorum ulan Seni İstemiyorum Çekil Git hayatımdan ...
güzel bir aşk şiiri okudum sayfanızda abıcım selam ve saygılar
hayli kırgın ve kırılmış bir yürekten aşk üzerine sert ifadeler. günümüz aşkları maalesef böyle dost. sadece yalan ve menfaat üzerine kurulmakta. sonuçları ortalarda geziyor. kaleminize sağlık güzel bir eleştiri şiiriydi.
Dost yüreği usta kalemi yürekten alkışlıyorum
Yürek sesin hiç susmasın
_________________Saygılar