(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu şiir bana hatırlatmalar bıraktı...hatırlatma denince anılardan bahsetmiyorum..şiiri yazarken içimize gömüldüğümüz ve içimizdekini yansıtabilmek için yüzbinlerce kez çırpındığımız gibi anlaşılabilirliği kolay görünen bir şiirde de aslında gerçek olanın ne olması gerektiği anlamının şiirden çıkarıp ortaya koyuvermenin zorluğunu hissedip sonuçtaki başarıdan çıkarılan payın verdiği hazdaki hatırlatma..tanrım ne uzun ve anlaşılabilirliği güç bir cümle kurdum..kıssadan hisse- kulağı tersten göstermek...sanırım ben de uzun cümlenin içindeki kısacık anlamım..
zehir kadehine uzanmayı diliniz istemiş ...
tebrikler,,,
anasya tarafından 12/22/2007 5:24:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ahhh sevgili şiir dostu, bunu yapabilsek hiç bu denli nefis cümleler kurabilirmiydik şiirden yana..... daha ne sözler verip tutmayacağız aşk ve sevd adına, ve ne acılar çekip umutlar dağıtacağız içimiz ağlarken yarından yana. Kısacık fakat öz dizeleriniz için teşekkürler. Hoş geldiniz .
Sensizim buralar sen kokuyor...gönlümde fırtınalar dinmiyor...sensizim dilim lal...offf harika dayanamadım karaladım ustat kusura bakmayın.. saygılar... ne güzel anlatmışşınız kısa şiirleri cok severim...
EDEBİYAT DEFTERİ…
ŞİİR DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ…
Şiir yaşam biçimimizdir…
...........................................Saygı ve selamlar..