(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZARAR VERME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZARAR VERME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendine hayrı olmayanın başkasına ne hayrı olur koy köpeyi gibi kim çagırıyorsa orda olurlar Tebrik ediyorum duygulu vede duyarlı yüreyini saygılarımla selamlar
öncelikle bu güzel şiirini kutlarım usta... bu kırıp dökenleri Allah yerle yeksan etsin bir deli kuyuya taş atarmış kırk akıllı çıkaramaz mış.... bir kendini bilmez her şeyin en iyisini ben bilirim, siz kimsiniz, falan yerde elli sünni öldü, her yerden tc kalkacak der, vatan evlatlarına önderlik edip bu memleketi yunan çizmesinden kurtaran lideri silip atmaya kalkışırsan olacağı budur...ve bu olayların tek müsebibi de o diktatör ruhlu adamdır...
İnan hocam bende bu olaylardan çok muzdaribim:( kardeş kardeşin kanını döküyorlar keşke bir barış güvercini olsam herkese zeytin dalı uzatsam gönlünüz var olsun saygılar
Sen önce bir insan ol, Kendine zarar verme, Zalimlik olmasın yol, Kimseye zarar verme. cemalettin hocam bu güzel duyarlı dizelerinizi kutlarım saygılar..
TÜRK'E KARDEŞLİK YAKIŞIYOR...NE HALE GELDİK..SORUMLULAR KENDİLERİNİDE NASILDA TEMİZE ÇIKARIYORLAR..ALLAH BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN DİYORUM... BU GÜZELİM ÜLKEYİ BU HALE KOYUP ALKIŞ TUTTUTANLARI ONLARLA BERABER ALKIŞLIYANLARIDA RABBİM GÖRSÜN...
kutlarım hocam