Ah ulan hayat hiç bir şeyine gücenmiyorum da Yalancı gülüşün ile kandırıp yaktın ya Hani sırtımızı dayayabilecek bir tek çınar bırakmadın ya işte o sana kananlara fena kızıyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat Sana Söylüyorum Fani Sen Anla! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat Sana Söylüyorum Fani Sen Anla! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri güzel yapan en başta seçilen kelimeler ve akıcılıktır.Kısa olmuş uzun olmuş farketmiyor anlam ifade akıcılık ... Sizin tüm yazdıklarınızda bu var zaten Tebriklerimle saygılar selamlar
Ah ulan hayat hiç bir şeyine gücenmiyorum da Yalancı gülüşün ile kandırıp yaktın ya Hani sırtımızı dayayabilecek bir tek çınar bırakmadın ya işte o sana kananlara fena kızıyorum
Zişan Karamazi
Hayata zaman zaman hepimiz kızıyoruz suclu kim............? Anlamlıydı anlatım severek okudum ______________Selam
Sonuç ta dünya hayatı güzel kardeşim herkes bir şeylerle imtihan olur hayrın iinde şer şerin içinde hayır olup olmadığınızda şüphesizki en iyi rabimiz bilir bize düşen ise daima hakımızda hayırlı olanı dilemektir.kimbilir belkide bu halimizle çok daha şanslıyızdır olamaz mı hani halk dilinde bazı sözler vardır.ALLAH c.c sevdiği kuluna hastalık verir allah c.c. sevdiği kuluna küük ve büyük olmak üzere çeşitli musibetler verir artı dünya malı elde iken hep düşmanlar dost olur elde bir şey olmayınca dost bile düşmen olur ayrıca peygamberimiz s.a.v dünya hayatı müminler iin bir cehenemdir demiştir rabimiz bir kulunun günahları çoğaldığında günahlarına kefaret olsun diye sıkıntı verir gibi peki bütün bu örnekleri dikate aldığımızda ne olur sağına bakarsın kimse yok soluna bakarsın yok önünde yok arkadanda yok sizinde çınar benzetmesinde ifade etiğiniz gibi peki bütün bunlar neye işaretir sanki rabimiz etrafını boşaltmış kulum ne arıyorsun eş mi dost mu hani nerde onlardan sana dost olsa yanında olurlardı bak nasılda etrafını boşaltım hayırsızlardan vefasızlardan benim dostluğum sana yetmiyormu gibisine sanki bir işaret veriyordur eeeeeee sence hayata tebesüm etme vakti değil mi burda kendimizemi hayatamı yoksa varlığı şüpheli bile diyemiyeceğim çınar ağaçlarınamı yanmak daha doğru olur.hadi güümse:))varsın kedin bile olmasın:))
Sizin tüm yazdıklarınızda bu var zaten
Tebriklerimle
saygılar selamlar