şeytan diyor ki bir yara bağlanma; bağlan bir taşa at kendini yardan derin sulara... yok’a yatır umudunu ne fayda gördük ki vardan!
hayat bana hep zulüm hep zulüm hep zulüm! gönlümden çal ömrümden çal yere düş alçal da alçal! oysa ölüm! oysa ölüm; fırtına sonrası, denizin aldığı hal. şeytan diyor ki git! fırtına sonrasına ve sonsuza kadar öyle kal!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şeytan diyor ki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şeytan diyor ki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgiyi ALLAH eker o tam ortadan biçer.....güller yaşadıkça güzeldir..koparıldıkça solup giderler.hayatta böyledir..aşkın ne zaman ve nereden geleceği hiç belli olmuyor...
teşekkürler gülesen. iyice koptum bu siteden cevap gecikmeli geliyor bu yüzden. bunu kusur sayma olur mu. sayfama arada bir uğramayı ihmal etme.... sevgiyle kal, iyi bak kendine
sevgiyi ALLAH eker o tam ortadan biçer.....güller yaşadıkça güzeldir..koparıldıkça solup giderler.hayatta böyledir..aşkın ne zaman ve nereden geleceği hiç belli olmuyor...
kaleminize sağlık esen kalınız