(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİL YAVRUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİL YAVRUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel, hayırlı öğütlerdi Mustafa Hocam; cümle evlatlarımızın bu nasihatler doğrultusunda hayata bakmasını cenabı Allah'dan niyaz ederim... Kalbi selam ve saygılarımla...
Sağolasın Ziya Bey Kardeşim. Üzerimize düşen atalık vazifesini yerine getirmeye çalıştık. İnşaallah evlâdımız da üzerine düşeni yapar da nasîhatlerden istifade eder. Mevlâm hayırlısını ihsan eyleye... Muhabbetle..
BİR BABADAN YAVRUSUNA, YAVRULARINA VERİLEN NEFİS NASİHATLAR. ASLINDA HEPİMİZE DE LAZIM OLAN NASİHATLAR BU DİZELER. GÖNÜL SESİNİZ DİNMESİN ÜSTADIM. SAYGILARIMLA...
hayırlı cumalar. zarif anlatımın ahenkli sunumunda, genç kuşaklara dolu dolu nasihat ve güzel öğütler. bozulmakta olan kültürümüze sahip çıkılmadıkça, güzel insan bulmak kolay olmayacak. kaleminiz daim olsun.
Mehmet Bey Kardeşim, İlginize teşekkür ediyor, muhabbetle selâmlıyorum. Neslimize nasihat etmek bizim üzerimize borçtur. İnşaallah yanlış yol göstermeyiz. Evlâdımız da nasîhat dinleyenlerden olur inşaallah.. Sıhhatiniz ve huzurunuz daim ola..
Gelecek olan nesillerimiz için çok anlamlı nasihatlarla dolu bir eser. bu eseri yazan değerli hocama Türk evlatları adına teşekkür ediyorum. Allah razı olsun .. Kabul buyurursanız. Kürşat’a özen , Fatih gibi ol. Ata’n bellidir ona sahip ol . İslam’a giden yolda tabi ol Bunlardır yolun yürü be oğul!..... diyesim geldi (Avar)
Nedir bu çocukların bizden çektiği hüstadım. Ben de kendi oğluma yazmıştım: http://www.edebiyatdefteri.com/siir/540233/oglumla-soylesi.html "Çıkarcının devri şimdiki zaman El oğlu fırsatçı, el kızı yaman Uyanık ol oğlum aldanma aman Her bir sözü doğru çözüver oğlum." Cumali Cumalioğlu
İnsanlık ölçütü öğütlerdi. Yüreğinize sağlık üstadım. Yavrunuzun zorluklara, haksızlıklara ve zalimlere karşı dimdik durması dileğiyle...
Teşekkür ediyorum Hülvani Bey Kardeşim. Cevabı geciktirdiğim için bağışlayın lütfen. Birkaç günden bu tarafa sosyal medyadaki sinir harbini takip etmeye çalışıyorum becerebildiğim ve tahammül edebildiğim kadarıyla. Gidiş, pek hoşnûd edici değil. Sonumuz hayrola diyorum.
Kalbi selam ve saygılarımla...