Aynı şarkının farklı notalarıydık, Ardı sıra sürüklenen ezgilerden süzülen. Çöle düşen seraptı o, Dokunsan kaybolacak gibi nazenin.
Gecelerden bir gece Ve sen ey süreyya yıldızı; Gözlerin gönlüme mihmandar… Ellerimi uzatsam Dokunmaya korktuğum ey yar! Sen gerçeğim, Sevgi pınarından damıttığım özüm, Her şeyimsin.
Hani hep Mecnun idi Leyla’ya yanan? Yanan Leyla ise madem; sen Mecnun Ve bu Leyla sana mecbur.
Ürkek adımlarla gölgen oldum ardın sıra. Yüreğimde sen ve zamansız sevdan… Bizim olacak masalın en orta yerindeyim. Zamana ve mekâna meydan okuyor, Seni özlemle ruhuma sarıyorum.
Bencildir sevdam hiç olmadığım kadar. Bir varmış bir yokmuş deme; Öyle çoksun ki bende…
Saki sunmuştu ab-ı hayatı ellerinde. Ab-ı hayat denilen bir katre su… Oysa leblerinden dökülenler ebediyetti.
Burcu burcu sevda kokan teninde Güne güller açtırır, Âleme bin bir güzellik saçarız.
Ey sevgili! Yeter ki gel sen… Ey can dediğim, canımdan içre bildiğim, Bezm-i eleste sevdiğim; Gel sen…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ab-ı Hayat Denilen Bir Katre Su şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ab-ı Hayat Denilen Bir Katre Su şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oy oy oy!!! Şahane olmuş be arkadaşım. Müthiş yorumlarına alışmıştım ama şiirlerinin de bu kadar güzel olacağını düşünememiştim. Tebrik ederim arkadaşım...
Şiir gördüm bu sayfada... Dolu dolu, coşkulu, ritmi bol duygular aktıkça akmış mısralarda. Doldurmuş sayfayı tüm güzel hisler ve yetmemiş, bir kemanın yayı ile tellerinin muhteşem raksını sunmuş okuyanına...
Dildeki yaşayan sözcüklerle biraz eski sözcüklerin naif örgüsü hemen dikkati çekiyor. Anlatımdaki kalite, seslendirmedeki ton ve duygular sanata verilen önemin sonucu tabii ki...
Bu kadar uzun aradan sonra bugün arkadaşlarımın çok tatlı dizelerini okumak ve dinlemek de bana bir o kadar haz verdi...
Ah Lal ah! Şiir ve yorum o kadar güzel ki... Şu an sevgiliye koşasım var duygularıma tercüman oldun resmen... Duygulu hassas ve samimi yüreğine kocaman sevgilerimi bırakıyorum Bu arada fona bayıldım:))
Selmacığım,aynı hisleri taşımak ve tercüman olmak ne kadar özeldir bilirsin.. Leyla olmak hoştur amma Hem Leyla hemde yanık olmak başkadır :) Bu dizelerin en büyük müsebbibi fondaki kemandı.:) duygular çağladı ve bu hale dönüştü..Beğenin ve ziyaretin için teşekkür ederim.sevgimdesin..
Şule ablam, yürek yankın güneş gibi doğdu içime... Ne güzel aşkmış, müziğin gölgesinde kurulmuş... Ne güzel şiirmiş bu... Ses, renk, çok değerli satırlar, müzik, resim... Hepsi öyle güzel uyuşmuşlar ki... Yüreğine sağlık, ona iyi bak :) SEVGİMLE...
Canımm,biriciğimm ablan seni nasıl özledi bilemezsin..Yürek sesini duymak ve onda kaybolmayıda çok özledim..Yürek sesimin aksi güzel ruhumm seni seviyorum unutma olur mu :)
"Gecelerden bir gece Ve sen ey süreyya yıldızı; Gözlerin gönlüme mihmandar… Ellerimi uzatsam Dokunmaya korktuğum ey yar! Sen gerçeğim, Sevgi pınarından damıttığım özüm, Her şeyimsin."
Ellerin en güleç makamlarda, en sevimli göklerin çiçek açmış bulutlarına Yalvarma niyazında, ezgilerin gönüllere ışınlandığı kehkeşanda, Canların gül kokulu dostun cananlığına kanatlandığında, Hasretin acılı kaynakları kurutarak, yerle gök arasında, Alaca sırların gökçe sırmalara yar olma yatağında, Şölenimsi rahmet yağmurlarına salınımının sergilenişiydi... Şulemsi nefesin lâl makamında yürek ve nefesin geceye şal gibi yayılmasıydı.. selam ve saygıyla..
Şiir, ses, nefes muhteşemdi...
Dinledikçe içten içe yayılan bir burukluk hissettim...
Emeğe, kaleme teşekkürler...
Selam ve saygı ile...