(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...AŞK/A... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...AŞK/A... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nereden geldi aklına...!! Bilmem ki kalkıpta gitmek.. Hiç,mi danışmadın,hiç,mi sormadın kalbine. Hiç,mi gelmedi, dönüpte bakmak ardına. Koca bir dağı, çılgın bir denizi bıraktın. Kapılıp gittin, küçük bir dere yatağında. Gidişiyin rakamları yankılanıyor.... Soğuk odamın duvarlarında. Bir çizik, bir çizik, ne kadar daha. Her gece hüzünle boğuşuyorum. Seni düşünüyor seni özlüyorum.. Sebepsiz oldu ya bu dargınlık.. Bir sebebini bulamıyorum.. Şiirlerim ağlıyor ben ağlıyorum. Alsan götürseydin beni,de,yanında Her nereye gitmeyi koymuş isen kafana... En azından, yakın olurdum sen canıma....... Böyle günahkar olmazdım isyanlarıma. Ömür baharım, dönmezdi böyle kışlara.. Dut ağacım....... ....kutlarım yoruma değer bulduğum paylaşımın sahibini.......................sevgiili ema....
LESKÜY NARUT tarafından 6/9/2013 9:30:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Offffff ,offff arkadaşım tamda benim düşündüğüm şekilde tasvir etmişsin Aşk'ı kısa ve öz ifadenle bu arada gerçi senin herzamanki hallerinde yinede İzmir bir başka yaramış sana yakıyorsun etrafı sevgimde,gönlümdesin
hülya hicran tarafından 6/8/2013 9:06:18 PM zamanında düzenlenmiştir.