(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Umudun sonu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Umudun sonu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güne güneş gibi yakışan şiirin şairini ayakta alkışlıyorum bir lav gibi mısra mısra akmış aktığı gönülleri yakmış tefekkür ettirmiş tebrikler teşekkürler selamlar AYRICA BU VESİLE İLE MİRAC GECENİZ MÜBAREK OLSUN
İyi günler duygu yüklü dost yürek. Bu şiir hayatın ve vefanın bir özetiydi bence. Yaşarken benim değerimi anlamayanın akıttığı göz yaşı nafile. hoşca halın
Ölünce kıymetin bilmeye başlar Ardından bir müddet dökülür yaşlar Yâd eder sevenler, dost, arkadaşlar Başının ucuna, bir taş dikilir.
Az yaşa, çok yaşa ecel gelecek başa...yaşarken kıymet bilmeyen öldükten sonra bilse ne yazar? çok anlamlı haklkı ,duygulu güzel dizeler. tebrik ediyorum değerli dost yürek! başarılarınız bitimsiz olsun saygımla.
ahmet hocam yemin ederim güne düşeceğini his ettim çünkü çok güzeldi şiiriniz seçkiye teşekür yürek sesimi böyle ödüllendirdiği için...tekrar kutlarım güne yakıştı :) kalemin hiç susmasın saygılarımla
İnsan hep kaybedince elindekinin değerini anlıyor...yetinmeyi bilmek, memnuniyeti belirtmek, sevgi göstermek zayıflık olarak görülmediği gün bütün ruhlar özgür kalıp kıymet bilecek belki de; pişmanlık dünün içinde umut ise önümüzdeki günlerde olsun dilerim herkes için.
Hiç ölmeyecekmiş gibi yaşayanlara nasihat gibiydi sözler...Umudun da sonu yok maalesef...Ahmet Hocam yüreğinize sağlık çok güzel bir hece şiiriydi akıcı yerli yerinde..Çok saygılar efendim...