gecenin yırtıldığı yerde gözümün bebeğinden bin kuş su içerek girdi sabaha kaç ezan seni doğurdu gün her batan günde yeniden ö l d ü m.
yoktun ki
içimden kalkan hüzün gemilerini batırdı bedenimin kara suları alabora duygular ve biz gömüldük karanlığa, ö l d ü m.
yoktun ki
celladımdı geceler baş ucumda çözüldü hasrete örülen saçlarım kaç mum tükendi sensizlikte sabaha ulaşamadan, ö l d ü m.
Hande Caner
Haziran 2013
Şiiri Değerlendirin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yoktun ki Gecenin Yırtıldığı Yerde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yoktun ki Gecenin Yırtıldığı Yerde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ülkemizin büyük şairlerinden, yaprakları sararmış şiir kitapları okurken gözleri dolan güzel Hande arkadaşımı Edebiyat Defterimize konuk etmekten gurur duydum.
Hoş geldin Hande. Senin de en az baban kadar güzel şiirlerini okumaktan zevk alacağımızdan eminim.
Sevgiyle.
Eski ismimle Davidoff, yeni adımla Öykü Satıcısı.
Öykü Satıcısı tarafından 6/4/2013 12:23:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ah ne hoş idi, ne hoş.
o bin kuş aşkına...
ve ses, müziği ile nefis olmuş.
Kutlarım tüm kalbimle...