(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ERKEN UYAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ERKEN UYAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Efem, Ben 12 Mart günü bir rahatsızlık geçirdim ve o zamandan bu güne kadar mecburiyet olmadıkça dışarı çıkmadım. Son günlerde iki kez senin dükkânın olduğu taraflarda bir iş için çıkmam icap etti, oradan geçerken uğramadan edemedim. Görüşmek nasiptir inşaallah. Bir daha geldiğimde önceden telefonla seni arar, dükkânda olup olmama durumuna göre uğrarım. Her şey nasiple olur. Sağlıcakla..
Denizli deyim Cuma öncesi marangoza uğradım Akşam üzeri grup çalışması vardı Cumartesi günü drt de paket çekimi vardı inadına bekliyorum al desen bile yeter uçar gelirim arkadaşm
Rahmetlik anacığım her zaman söylerdi: Gün doğmadan kalk. Allah'ı hatırla. İbadetini yap. Sen onlarla uğraşırken Allah da senin rızkını verir. Gün doğduktan sonraya kalırsan, torbadan dökülen kalıntıları toplarsın.
Lütfen Dikkat! Kelimeyi lütfen dikkatle tekrar okuyunuz. Anlam kayması veya hatırda kalacak yanlış bir bilgi daha sonra sizi yanlış yönlere götürebilir. O nedenle, doğrusunu bir kez daha yazma ihtiyacı duydum.
Berşan:(Farsça)Ümmet. Bir peygamberin tebliğ ettiği dine ve kitaba iman eden cemaat.
Güneş vurmuş tepesine İhtar çeker hepsi sine Beş vakit Hakk kapısına Düşen kullar kazanıyor.
Muhacirim bu hal yaman Dizlerde hiç yoktur derman Hakk’tan gelen yüce ferman Berşan kullar kazanıyor.
Mustafa bey hocam bütün kıtalar hakikatları anlatıyor şu iki kıta herşeyi net anlatıyor. Kul üstüne düşen görevleri hakkıyla yapmalı eğer ben berşanım diyorsa ,kaleminize ihlaslı yüreğinize yakışan anlam dolu şiirini kutladım muhabbetle selam ve DUA ile kalın muhterem hocam.
Hülvani Bey Kardeşim, Allah (C.C.) kendi yolunda sabit eyleye inşaallah.. Riyadan, fısktan, su-i zan ve iftiradan uzak bir hayat dileğiyle secdeler ile yücelmeyi nasip eyleye.. Selâmet diliyorum.
Nurani Kardeşim, Değerlendiren, irdeleyen, ırgalayan yorumlar ile gelmeniz biliniz ki memnun etmektedir.
Bahsettiğiniz dörtlükteki kafiye kaygısı değil, anlam kaygısıdır.
sine kelimesinin okuyan kişiye göre anlam kazanması maksadıyla özel seçimidir.
1.sine >> saklana. İhtarı alanlar korkup sinmeli, saklanmalı. 2.sine >> ihtara göğüs germek, ihtarı karşılamak, muhatap olmak. 3.sine >> mezara kadar tüm ihtarlar devam eder ama aldırış edilmez
Okuyan kişi hangi anlamı biliyor veya anlamak istiyorsa o şekilde yorumlayabilir.
Şiir, yazan kişinin evlâdı gibidir. Onu terbiye ederken dostlarının da yardımını görmekten memnun olur. Sizlerin böylesi eleştirilerinizi ben bu anlamda alıyorum. Titiz eleştirileriniz için teşekkür ediyor, muhabbetle selâmlıyorum.
ana fikirli şiirde kurgu düşünce sistematiği şematiğine uygun
kutlarım arkadaşımı
sağlıcakla