uzak çok uzak Kendi içinden bile uzak adam. Sigarasını her yakışında uzaklardaki kadının üzgün dudaklardan çıkan "içmesen olmaz mı ?" sesi kulaklarında. Gitti yaktı. Bitti yine yaktı yine yine.
Uzak ölümden uzak kahretsin adam. Ondan uzak sevdasından prangalı kalbi başka aşklara.
Neleri yaktı uğruna adam neleri ardına aldı Kadın için.
Hücresinde çektiği azabı düşündü dumanına baktı son sigarasının. Birazdan kapı açılacak Elinde kadınına verdiği kalple rahip içeriye girecek. Son dileğini soracak. Ne diyebilirdi Ne kadınını dilemekten başka.
Dualarını unuttu adam rüyalarını gömdü duvarlara. Ruhunu attı penceresinden. "Şimdi hazırım " dedi. Saçlarından örülü darağacına geldi adam. Kadın/ı kokuyordu her ilmeği.
Boynunu uzatırken ilmiğe annesinin kollarını gördü. Yeniden doğacaktı bu idamın ardından.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
îdam-ı muaşeret şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
îdam-ı muaşeret şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okunurken mektuplar o ranzasında yalnızdı Beklediği yoktu arayanıda olamazdı Duvarlara küsmüş o hep yalnız kaldı Yaşamak bu değildi bu olamazdı
Suçum nedir bilmek isterim dedi Fikirlerinle yazdığın eserlerin dendi Yedi yıl beş ay dört gün cezan kesildi Mahkum yüzündeki sıcak tebessümle seslendi......
Hep son dilekler sorulur ve istenirmi yerine gelirmi..... Anlamlı duygusal bir şiir kutlarım saygılar...Bir şiirimden yoruma katıldım affola...
Bir şiirin sonunda ölüm olunca ister imgeli ister imgesiz ölüm olsun kendimi yüksek bir akıma kapılarak kuzey kutbu buzullarına çarpıp dur/an gibi hissediyorum. Eeee ondan sonra ne oluyor dersen bir yanım taşkına bir yanım yangına gidiyor sonra bir mor denizde buluşuyorum. Huriler melekler şeytanlar çoğalınca etrafımda kaçacak kapı arıyorum neyse bu gün cumaydı değil mi ben gideyim merkez cami hocasını dinlesem iyi olacak. Saygılar.
Neleri yaktı uğruna adam neleri ardına aldı Kadın için.
Hücresinde çektiği azabı düşündü dumanına baktı son sigarasının. Birazdan kapı açılacak Elinde kadınına verdiği kalple rahip içeriye girecek. Son dileğini soracak. Ne diyebilirdi Ne kadınını dilemekten başka.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ÇOK GÜZEL VE ANLAMLIYDI.. YÜREĞİN VEDE KALEMİN HİÇ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ.. SELAM VE SAYGIMLA