(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOCUKLUĞUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOCUKLUĞUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emperyalizmin boyunduruğundan kurtulup,Yurdumun tüm bölgelerinde yaşayan çocukların insanca yaşaması gülmesi okuması ve hayatını devam ettirmesi için güçlü bir kültür birliği dirence gücü gerekir.İnşallah birgün yurdumun yer yerinde Güller açacak.Gül kokusu içinde büyüyecek çocuklar...
Bazen fotoğraflar hiç olmasa dünya nasıl bir yer olurdu diye düşünüyorum.İlle de son dönemler için.İnsanlar artık çocuklarının albümlerini ultrason fotoğraflarıyla oluşturmaya başlıyorlar.Bir tek kareyi bile zamanın elinden alamamak şans mıdır,şansızlık mıdır epey bir süre sorgularım diye tahmin ediyorum.Pek çok şeyi bir arada düşündüren, siyah beyaz kenarları ille de tırtıklı fotoğraflar dönemine taşıyan şiiriniz için tebrikler.Kaleminizin gücü tükenmesin.Şiirde çok sevdiğim bir biçimdi ,biçemse tartışmasız harikulade.
Deniz Ankaralı tarafından 5/29/2013 12:08:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
Tesekkürler öncelikle satırlarınız güzeldi.Ultrasonografilerden ziyade çektiğim her karede bir cocuk barındırma telası sarıyor insanı.Hiçbir albümde bir gülümseyen fotograf kareme rastlamadım,aileden olsa gerek.Yakılmıs yıkılmıs ve kaybolmus ne varsa,hangi kare fotograf,geri almanın mümkünatı yok bilirim,lakin içten içe isyanı anlatan iki satır dışında dile getirilecek çok da yok birşeyim..!