(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgiyi yitirmek umutsuzluğa yolculuktur sevgide 2 şık var 1,si bende ki aşk olmasa güzelliğin on para etmez. 2, si züleyha nın aşkı. acizane bende derim ki bilirsin ne denli zordur sevip de unutmak unutmayıp da,unutulmak ne denli zorsa o denli güzeldir yaşamak.. vesselam..
Benim anlatmak istediğim de sizin söyledikleriniz ile paralel. Yaşamın güzelliği sadece sevgiden geçer. Tamamen maneviyat. Yaradanı sevmek ve yaratılanı sevmek... Çok teşekkür ediyorum değerli yorumunuza. Saygılar sunuyorum.
DEĞERLİ KALEM MERHABALAR ; SEVGİSİZ İNSANIN HERHANGİ BİR EŞYADAN HATTA İŞE YARAMAYAN BİR EŞYADAN ,TAŞTAN TOPRAKTAN NE FARKI OLABİLİR Kİ....YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
Üzgün yüz ifadeniz sözü beğenmemiş olmanıza mı? Yoksa sevginin yitirilmiş olmasına duyduğunuz üzüntü mü bilmiyorum. Yine de çok teşekkür ediyorum. Okumuş olmanız onurdur.
sevgide 2 şık var
1,si bende ki aşk olmasa güzelliğin on para etmez.
2, si züleyha nın aşkı.
acizane bende derim ki
bilirsin ne denli zordur sevip de unutmak
unutmayıp da,unutulmak ne denli zorsa
o denli güzeldir yaşamak..
vesselam..