(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK MASALLARLA ÖĞRENİLECEK BİR ŞEY DEĞİLDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK MASALLARLA ÖĞRENİLECEK BİR ŞEY DEĞİLDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu sözü Liselerin kapısına asmalı ki "yüreğinin götürdüğü yere git" diye hayıflanan kızlar ,aklının estiği ,heveslerini,geçici tutkuları "aşk" zannetmesin... Ne masallardaki gibi bir aşk kaldı,ne de masaldaki sevgililerden eser... Sadece "aşk" ın adı kaldı şiirlerde. Bir günlük vefa olmayan hal "aşk " olmaz. "Aşk kâğıda yazılmıyor " demişti ya Ozan... Selam ve saygı ile...
bazen düşünüyorum "bu kullar arasındaki aşk aşkın sahibine birlikte bir yolculuğa çıkarmıyorsa tükenmeye mahkum..." bazen de düşünmüyorum bırakıyorum kendimi ejderhaların önüne
sahte aşk yokturki. sahte insanlar vardır da aşk adı altında rollerini gizlerler ama kasıt ilk basmak aşktan Onun aşkına çıkış nasıl o zaman ise aşıklar elele yürümeden olmaz derim yola çıkana elbet yoluna çıkılan el uzatacaktır herkese niyetince niyeti kadar ... 60/70 yıllık dünya için ne kadar mücadele edip sonsuz hayat için ne kadar az çabaladığımızı düşünmek galiba yolumuzu aydınlatacaktır...
:-) ben kul aşkı sahte demedim bilakis kul aşkı sahte diyenler gerçek aşka sahte bir adımla mı çıkılıyor !!! mantıgını çözmeliler ben her iki aşkın da hakiki oluşunu savunanlardanım ama beslenmeyen aşkların solup gittiğine vurgu yapmak istedim beslenmeli aşk/lar Onun aşkına elele yürünerek...
Aşk ancak yaşanarak öğrenilir
Açısıyla tatlısıyla yaşamak lazım aşkı
Tebrik ederim.