(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YILDIZ GÖZLÜM / BAYRAĞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YILDIZ GÖZLÜM / BAYRAĞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Öyle bir milletiz ki tarihe kan kusturduk Tekbir sedalarıyla şu dünyayı susturduk"
Öyle yapmamıştık bence. Aleme nizamı, huzuru getirmek için ve tekbir sesleri her yerde duyulsun diye sancağı hep ileri taşıdık diye biliyorum. Şiiriniz şekil yönünden güzel ancak ölüm, kan, şiddet kavramları çok fazla kullanılmış, bu da söylenmek istenenin önüne geçiyor ve insanın gözünün önüne hoş olmayan tablolar getiriyor.
Haklısınız. Samimiyetinize teşekkür ediyorum. Güzel noktalara değiinmişsiniz. Haklısınız da. Şiir değil zaten yazdığım. Buna bütün kalbimle inanıyorum. Tenkidiniz yerinde. ve isabetli. bu şiiri özellikle koydum. Siz de hatamı gösterdiniz. Bununla bir yarışmaya katılmıştım. Galiba dediğiniz sebepten dolayı, bu satırlara teveccüh gösterilmedi. Size şiir yolunda başarılsar diliyorum.
Tekbir sedalarıyla şu dünyayı susturduk"
Öyle yapmamıştık bence. Aleme nizamı, huzuru getirmek için ve tekbir sesleri her yerde duyulsun diye sancağı hep ileri taşıdık diye biliyorum.
Şiiriniz şekil yönünden güzel ancak ölüm, kan, şiddet kavramları çok fazla kullanılmış, bu da söylenmek istenenin önüne geçiyor ve insanın gözünün önüne hoş olmayan tablolar getiriyor.