Ki Her lanet günün sabahı Yavaş yavaş Hareketlenir arabamın vites topuzu Erekte olur sanki avuçlarımın içinde Nefes nefese Sarılır ardından boynuma Şehvetimden ne yöne döneceğini şaşırmış direksiyon simidi
Ve Kör Dev bir yılan İsyankar göğsümde sen git patronun gelsin tıslamalarıyla Simültane tercümanlık yapar Gördüklerini bir kez daha anlamlandıramayan biçare Azrail’e!
III)
Ruhun sevi şerbeti çağlayan nehirlerle çevrili Ondandır belki set çekilemez fahişeliğin…
Ve Edep/siz sesin Ondandır Ovalarından yükselen bıçkın dağlara dinamit yankı!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Suflesi Şeytan Ve Tanrıdan Aşk Cinayetleri – *Underground Gotik 2… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Suflesi Şeytan Ve Tanrıdan Aşk Cinayetleri – *Underground Gotik 2… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam erotik imgelerle şiirde anlatılan güzel bir intikam şekliydi...Anlatım her zaman olduğu gibi size özgü ve muhteşemdi...saygılar kaleminizin ve yüreğinizin olsun...
BÖYLE BİR ŞİİRE İMZA ATMAK GÜÇLÜ BİR KALEMİN HARCIDIR ANCAK VE BEN BU GÜÇLÜ USTA KALEMİ AYAKTA ALKIŞLIYORUM...YÜREK SESİNİZ HİÇ TÜKENMESİN HOCAM...SAYGILARIMLA....
Gündüzlerimdeki ifrit ışıltılar Şeytan ayinlerinden kalma gecelerimdeki
Lanet olası otel neonlarından ya da…
Hepsi aynı ölümcül renk fakat… Neft_i!
Ki Her lanet günün sabahı Yavaş yavaş Hareketlenir arabamın vites topuzu Erekte olur sanki avuçlarımın içinde Nefes nefese Sarılır ardından boynuma Şehvetimden ne yöne döneceğini şaşırmış direksi