(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYLEME MAHRUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYLEME MAHRUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel eseriniz ve güzel olan yüreğinize tercüman olabildiysem ne mutlu Hz.Muhammed(s.a.v) aşkı Allah aşkı hiç silinmesin yüreğimizden tekrar tebrik ediyorum kıymetli cemallettin hocam kalemin dert görmesin sesimle eşlik etmek bir şerefti çok gurur verici idi selam ve dua ile Allah'a emanet olun...
Cenabı hak iki yüzlü riyakarlardanda korusun değerli hocam gönülden kutluyorum bu güzel manevi duygularla örülmüş güzel eserini..Yaha kardeşimizinde yüreğine sağlık
Öncelikle bir takım şer tiplemelerin İnşaat ya rasulullah yazarak edepsizleştiği bir dönemde sizin ihlaslı bir şekilde Şefaat Ya Rasulullah demeniz kadar onurlu bir davranış yeryüzünde yoktur. Ayakta alkışlıyorum gönülden tebrik ediyorum. Yeryüzünde Hz. Muhammed sevgisini kalbinde taşımaktan daha büyük bir onur yoktur. Bu muhteşem duygu elbette en güzel şiirlerin yazılmasına vesile olacaktır. Bu şiiri günümün şiiri kabul ediyorum.
Allahümme Salli Ala Seyyidina ve Nebiyyina Muhammed .
Muhterem dostum manevi hazlarla yüklü iki cihan güneşi sevgiliye yazılmış olağanüstü güzel duygulara vakıf olduk.Niyazımız O'na laik bir ümmet olabilmek.Yazdığınız her harf her kelime bir gün inşaallah şahidimiz olacak.Saygılarımla
bütün ruhu canımla amiin diyorum bu yürekten mısraları kutluyorum Allah razı olsun inşallah onun muhabbeti ile yanmak yaşamak nasip etsin tebrikler teşekkürler selamlar
Sevgili dost, Allah adıyla süslenen dizeler insana heyecan veriyor gönlün var olsun. Umarım bu çizgiden ayrılmasın her şey gönlünce olsun. Sevgiyle...Dostlukla...
Söylerim adını can ile candan, Dökülür günahlar ruh ile tenden, Nasıl vaz geçerim sevdiğim senden, Bizi şefaatten eyleme mahrum.
S.A.V efendimiz için yazılmış çok güzel bir naatti. Aynı zamanda da tekniğine uygun bir hece şiiri Zaten hak ettiği yerde.Beğeniyle huşu içinde okudum. Allah razı olsun.Kaleminiz var olsun.
Amin ve ecmain diyeyim en evvel... Kıymetli Hocam bu nefis ve Efendimizin sevgisiyle dolu dolu betimlemeyle kaleme aldığınız eseri çok çok beğendim... Rabbim sizden razı olsun.... Selam ve saygı ile...
ihlas dolu samimi duygularla kaleme alınmış Anlamlı bir NAAT. emekle yazılmış düzgün bir manzum eser. Rabbim yoluna gidenlerden eylesin. kaleminize sağlık.
Yüreğim Kabe' de attı o kutsal beldelerin havasını tenefüs ettim güzel şiirinizde hocam .Milyonlar salat ve selam olsun alemlerin efendisi EFENDİMİZE ..