(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YETER .... SENi YÜCELTMEK DEN BIKTIM.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YETER .... SENi YÜCELTMEK DEN BIKTIM.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiriniz de güzel, yorumunuz da. Elbette şiir, eğer duygularımızın birikimi ise, neden içimizden geldiği gibi yazmayalım. Sizi kutluyorum. Ve tam puan veriyorum. Ancak neden hepsi büyük harflerle? Selam saygılar.
bunu belki sir olarak almakda yersiz ama siirler insanin yureginden dökülen dizel ise bende siir olarak konu aldim. yinede yorumunuz beni biraz dusundurdu acaba ben gercekten siir mi yaziyorum yoksa yasadiklarimi mi ele aliyorum. saygi ile kalin...
Çekip vursan daha iyi olurdu diyeceğim ama, O anda çıkan duyguları hiç denetlemeden mısralaştırmak? Şiire ne kadar uyar bilemem ama bana pek uygun gelmedi. Yine de paylaşılmış bir duygu var. Tebrik ederm ben SİZ i
bu $irime yine ilk yorumu kendim yapmak istiyorum... bu $iiri tam suanda su saniyede su saliselerde yazdim,icimdeki nefreti kustum ve simdi biraz da olsa rahatladim. gecmisin izleri yakami birakmasada gecmisim ile yuzlesmeyi unutmuyorum.ve bir golge gibi yakami birakmasada ben bu golge ile yasamakdan cok memnunum bazen sitem ettirsede, insani cileden cikariyorlar bazen iste boyle herketen ozur dilerm ratsizlik verdiysem...