(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
cevapsız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
cevapsız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hasretim kar boran oldu..!!! Geçiyor,duygularım bitiyor gençliğimin...!!! Sen diyerek gidiyor en gÜzel yıllarım Bir seviyorum sözÜne kanıpta harcadım Ondandır sabırla beklemelerim... Ne seni getirebildim ne geçen zamanı.. Madem dönmek gelmiyor içinde..... Bir selam bari gönder esen yel ile.. Son kalan ümitte yok olup gitsin seninle.. El alem geçer diyor da geçmiyor işte Eller ne bilsin bu yürek sende emanette.. Ben hala seni dÜşÜnÜp seni konuşuyorum Kalemim her yazmaya başladığında Ben dalım sen yapraklarımsın diyorum... Ağlaya ağlaya kalmadı gözümde yaşım.. Kalmadı siyahım,çoğaldı beyazlarım.. Geleceksen gel,sarıyı kıskandıranım Küsecek yoksa iki kişilik yüreğim... .kutlarım gönül sahibini.......................
Vita kutularına annem karanfiller ekerdi ben o kokuları çok özledim..Anlatım yıllara götürüyor şiirsel dille olunca. Kutlarım selam ve saygılar yan komşu Orhangazi den..
ben gibi sen gibi şiir :) cevapsızlık ne zor, belirsiz olmak yada aldığımız cevapta biraz daha kaybolmak. Hüzün ve huzur arasın günüme güzel geldi dizeler yüreğine kalemine sevgiler.
Merhaba güzel ve özel can Sana ölümden bahsetmek hiç yakışmıyor. O vita tenekesine ekmek istediğin mimozaları balkonuna ek gözün gönlün açılsın hoşcakal
Ah kalbim hem içinde hem dışında,
Aşk bitmeyen savaş bela başında
Moruna buz yarana tuz basan yok
Geçmiş olsun kalbim acıların çok.
Cümlemizin başı sağ olsun arkadaşlar başımıza ne geldiyse aşktan geldi çok yazıyorum ama ' Aşk mı dedin hıhh...'
Saygı ve selam ile.