(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VUSLAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VUSLAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kaya Ne anlar ki! Kardelenin Varoluş sancısından
GÖNÜL DOSTU İNSAN GÜNAYDIN ; ÖMRÜNÜN KISALIĞINA İNAT GÜZEL ÇİÇEKLER..GÜNEŞİ GÖRMEK İÇİN GÜZELLİĞİNİ GÖSTERMEK İÇİN KAR ALTINDA KAYA KOYUĞUNDA ENDAM EDEREK ÇIKARLAR KİM BİLİR KAÇ DUYARSIZ VE KIYMET BİLMEZ AYAKLAR ALTINDA EZİLİR GİDER DAHA ÖMÜR SERÜVENİ DOLMADAN....ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR PAYLAŞIMDI YİNE ...HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN DİYOR KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ..SAYGIMLA..
Saygıdeğer Üstadım, Öncelikle bir eğitimci gözüyle ve hissiyatıyla konuya bu denli önemle yaklaşmasnız beni ziyadesiyle sevindirdi. Yaklaşık 15 km lik tipi ve soğuğa rağmen epey zorlu bir yürüş, neredeyse tırmanıştan sonra ilk kez Kardelenlerle karşılaştığım gün yazmıştım bu sözü. Tıpkı bir mucize gibiydiler,güneş görmeyen buz tutmuş koca kayanın üzerinden asice boy vermeleri... Yazılacak çok söz var ama eminimki sizin eğitimci olarak yaşadıklarınız çok çok daha önemli ve okunmaya bilinmeye değerdir. O vakit bu hikayeleri okumak için bekliyor olacağım. Güzel Ülkemizde sizler gibi idealist ve duyarlı eğitimcilerin varlığını bilmek çok güzel...
Yüreğinize dert değmesin değerli dost... Saygılarımla...
ESRA HANIM MERHABALAR; öncelikle şahsınıza münhasır nezaketle ,değer veren gönlünüze ve beyninize teşekkür etmek istiyorum..her manada düşüncenize katıldığımı belirtmek içindi o yavan yorumum..dilim ancak o kadar döndü..oysa çok sevdiğim şiirlerime çok konu ve sembol ettiğim bir çiçekti "KARDELEN" eğitimci bakışıyla da geleceğimizin teminenatı ve emanetçisi çoçuklarımızın adıydı top yekün..yaşı başı ne olursa olsun henüz açmadan soldurulan ,katledilen genç kızlarımızın analarımızın bacılarımızın adıydı..kısacası tıpkı sizin gibi benimde yaşanmışlığım önemli sayfalarında yewr alan belkide okunmamış bir hikayeydi..sizi saygıyla selamlıyor ,başarı ve mutluluklar diliyorum..
Kardelenlerin sancılarını ve varolma ççabalrını hissetmeyenlereydi sözüm. İnsan odaklı hayatımda,insan olabilme ve kalabilme çabası göstermeyenlereydi... Değerli Kalemşör,dost yürekli üstadım; Umarım İnsan denen varlık,meziyetin ve ışığın bilim,bilgi,bilinç ve vicdandan geçtiğini farkeder. Kendine sunulan bu fevkalade güzel dünyayı cennete çevirir. En derin Saygılarımla...
Ne anlar ki!
Kardelenin
Varoluş sancısından
Esra TÜRKER - VUSLAT
Anlam derinliği olan harika sözdü okudum............
Yüreğine sağlık