(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gece Gündüzü Aratır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gece Gündüzü Aratır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Senelerdir şiirleri olan kitabı olan arkadaşıma ...bir ..veren iki şiirle öğretmen edasıyla giren şair ,,,ne zaman ustaca şiirlerin..1000 lere ulaşır,,yoruma hak kazanırsın,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,özür dilemen gerek!
binay seymen tarafından 5/14/2013 11:38:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
binay seymen tarafından 5/14/2013 11:42:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
binay seymen tarafından 5/16/2013 11:00:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
BENİM HİSLERİM ÇOK KUVVETLİDİR BİLİYORDUM BEN BU ÇOCUK İYİDİR DİYE,,,,ŞİİRLERİNE DEVAM EVLAT,,,,,,,,,,ÇOK DEĞİŞİK ŞEYLER YAZ,,MİLLET BASMA KALIP SÖZLERDEN BIKTI,,DEĞİŞİK ŞEYLER YARAT,,,okıycam bak,,SAMSUN LU,,kolay gelsin,,başarılar,,,bu arada deftere hoşgeldin,,iyi karşıamadım ama sende sıfırcı hoca olma gelir gelmez,,oky,,şiirlerini yaz,,
Haklısınız ben onu düşünemedim göründüğünü bilmiyordum..=) tavsiyeniz için sağ olun gerçekten de hakaret gibi oluyor utandım bana yapılmasını istemem bundan sonrada yapmam.. teşekkürlerr..
anlamı içeriği olan tek satır bile her şeydir dediğin gibi anlayana,,ben çekildim zaten genç kalem sizler yazın artık emeklerinizi görelim okuyalım,,arkadaşımın sayfası çok değerli şiirlerle bezeli niye beğenmedinki ,,samsun,,lusun ve benim çok arkadaşım var bayan,,,şair,,,şimdi puan verme işi bence koskoca bir saçmalık onun yerine yorum yap,,anlayamadığın satırları yazarı açıklasın,,al sana ..1.... demek insanın kafasına vurmak gibi bişi,,biz senin büyüğünüz,,aşk,,sevgi,,kelimeleri sizde bin kere güzel duracak tabikide,,,ama hep hüsran sayfalar aşk bu devirlerde artık gerçekliğini yitirip çoğul olduğu için:))PEKALA DEĞERLİ KARDEŞİM SEN YAZ BİZ OKURUZ,,AMA ŞU PUAN VERME İŞİNE SON VER,,HİÇ VERME BEĞENMEDİĞİNE,,..BİLEMİYORUM BANA HAKARET GİBİ GELDİ NE DERSİN?????????
Sizin gibi sabırsızlar yüzünden gençler yazmaktan duygularını dile getirmekten çekiniyor sizin gibi insanlar sayısızca şiir yazılar yazan insanların öncülük etmesi gerekirken bizim gibi gençlere bu sözleri söylemeniz sadece ve sadece gereksizdir ben siz beğenin diye şiir yazmıyorum kendimi ifade etmek için zamanla da insanlar beğenirse daha da mutlu olurum ama böle yorumlara hiç gerek yok her şeye rağmen özür dilemem de gerekirse dilerim. üyeliğimin daha 3. günü daha bu yorumu yapmanız sadece beni güldürdü. ama yinede değer verip şiiri okuyup yorum yaptığınız içinde teşekkür ederim.
binay seymen tarafından 5/14/2013 11:38:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
binay seymen tarafından 5/14/2013 11:42:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
binay seymen tarafından 5/16/2013 11:00:42 PM zamanında düzenlenmiştir.