(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NAZAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NAZAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Ağabeyim çok önemli ve değerli bir konuyu kaleme alıp dizeler şeklinde bizlerle paylaşmışsınız. Kaleminiz daim olsun.. Bi toplumum bozulmasının en büyük eksikliği Ahlak Bozukluğudur.. İnsan hangi makam mevkide, hangi vazifede ve hangi şart altında olursa olsun, yüksek ahlak sahibi olmalıdır; Ahlak, sadece kişilerin değil aynı zamanda milletin ve toplumun da aynasıdır.
Osman Bey Kardeşim, Ahlâk, her toplumda değişken kurallara sahip bir kavram olmasına karşılık,. temelde ifade ettiği şey "doğruluk" olarak algılanmaktadır. İnşaallah, İslâm Ahlâkı ile ahlâklanan insanlar dünyada kaybolup gitmezler. Mevlâm, kendi gönderdiği dini koruyacağını vaad ediyor. Öyleyse İslâma göre ahlâklanan insanlar da korunacak demektir. Resûlullah ; "Ben güzel ahlâkı tamamlamak üzere gönderildim." buyuruyor. Öyleyse tamamlanmış olan bu güzel ahlâk, kıyamete kadar varlığını koruyacaktır. İnşaallah bizler ve neslimiz o zümrede olmak bahtiyarlığına erişir. Sıhhat ve selâmet dileklerimi iletiyor, muhabbetle selâmlıyorum.
Haram-helâl kavramı üzerinde kafa yormayan insanlar, inandıklarını zannettikleri şeyleri bir söyleseler.. "Benim kalbim temiz." demekle müslüman olduğunu ve amelleri içinde ibadet bulunmasa da kendisinin ibadet edenlerden daha üstün olduğunu söyleyen nicelerini gördüm. Böyle bir toplum içinde insanlık aramak, sarı saman yığınında altın iğne aramaktan farksız.. sonumuz hayrola..
El-hak muhterem dost ne güzel izah etmişiniz anlatmışınız doğruları gönlünüze bereket nasiplendik nasihat dolu eserinden Allah razı olsun Mustafa Hocam kaleminizi yüreğinizi kutladım.
Mustafa hocam, gözlemlerinizde doğruların altını çizmişsiniz.Güzel ananelerimizi hep unutur olduk.Acaba biz istemesek de böylelikle mi, dünyanın sonu gelecekti? Hani her başlangıçın bir sonu olduğu gibi..Tebrik, selam ve saygılarımı sunarım
Muhterem Kardeşim, Kendi irademizin dışında gelişen olaylara bir şey yapabilmemiz mümkün değil amma, kendi irademiz ile yaptığımız sahtekârlıklara göz yumma veya sahtekârlıklara ortak olmayı durdurabilir ve adam gibi adam olup, insanca yaşayabiliriz. Allah C.C. hepimize aynı iz'anı nasip etsin inşaallah. Saygılar sunuyorum.
Sevgili Usta, Çarşıda pazarda, sokakta, binitlerde bozulan ahlakın edebi bir anlatımı. Kızım sana diyorum sen işit dedirten dizeler.İbret alınması gereken bir şiir. Öğretmenlerimmiz sınıflarında okusunlar. "Verilen sözlerde neden durulmaz Söylenen yalanın aslı sorulmaz Sular hep bulanık asla durulmaz Her yerde sahtekâr kayrılmış oğul."
Asla umudumuzu kayıp etmeyelim. Yorulmayalım. Ailemizden başlayarak, hatalarımızı düzeltmeliz. Tutucu da deseler, çocuklarımıza getirdiğimiz adetleri verelim. Çünkü karşımızda dev ve de devler var bizim bacağımızı kırmak, çökertmek için. Selam ve saygıyla.
Makamların rüşvetle dağıtıldığı zamandan günümüze pek fazla değişen birşey yok gibi üstadım... Sonumuz hayrola... Sıhhat ve selâmet diliyorum güzel yüreğinize..
şair yazmış yazmışta gerçekleri ne güzel dile getirmiş. Yozlaşmış toplumun kaybolan değer yargıları. Böyle toplumlar büyük sıkıntılara gebedir. Özenle kaleme alınmış çok düzgün bir manzum eser. kaleminiz daim olsun.
Sıkıntılardan berî olmak mümkün değil.b. Sonumuz hayrola demekten başka da bir şey yapamamanın çaresizliğini yaşıyoruz. Sadece söz ile düzeltebilmeye çabalıyoruz ki kötülükten ben etmenin en hafif şekli sayılır.. İnşaallah sözlerimiz tesir eder..
Allah, cümlemizi hidayete vasıl eylesin! Her şeyin daha da kötüye gitmekte olduğu çok zor zamanları yaşamaktayız; Allah, sonumuzu hayreylesin, inşallah! Nefis didaktik çalışmanız ve anlamlı paylaşımınız için yürek dolusu teşekkür, tebrik ve selamlarımı arz ederim, kıymetli ve mümtaz hocam.
Seçil Hocam, Günden güne kötüye gittiğimiz maalesef değişmeyen bir gerçek.. Mevlâm hidayetini ve inayetini esirgemeye.. Sıhhat ve selâmet diliyorum, muhabbetle selâmlıyorum.
MUHTEREM ABİM.ALLAH RAZI OLSUN SİZDEN.ÇOK MÜKEMMEL BİR ESER BIRAKMIŞSINIZ.GÖZÜNÜZ ARKADA KALMASIN.ZİRA BÖYLE BİR BABADAN OLAN İNSANDA YANLIŞ OLMAZ İNŞALLAH.MÜSADENİZLE ŞİİRİNİZ PAYLAŞMAK İÇİN ALIYORUM. SELAM VE SAYĞILARIMI SUNUYORUM.
Gören hisseden ve kaleme alan yüreğiniz var olsun.
Her dizesi dopdolu bir eser nasihatvari bir çalışma kutluyorum